به‌زودی امکان ویرایش پیام‌های ارسالی در واتس‌آپ فراهم خواهد شد!

واتس‌آپ یک پیام‌رسان فوری و محبوب در جهان به‌شمار رفته و اکنون نسخه بتا جدید آن با شماره ورژن ۲.۲۳.۱۰.۱۳ برای سیستم‌عامل اندروید منتشر شده است. آخرین به‌روزرسانی اپلیکیشن واتس‌آپ، چند ویژگی و پیشرفت جدید از جمله امکان ویرایش پیام‌های ارسال شده برای برخی کاربران منتخب را به ارمغان آورده است.

موبنا – ویژگی کلیدی ارائه شده با به‌روزرسانی جدید به کاربران امکان می‌دهد تا پیام‌های پیش‌تر ارسال شده توسط خود را ویرایش کنند. کاربران واتس‌آپ از مدت‌ها قبل خواهان ارائه چنین قابلیتی بوده‌اند؛ چرا که این ویژگی به آنها امکان خواهد داد تا اشتباهات خود را تصحیح نموده یا پیام‌های نامشخصی که احتمالا به‌صورت تصادفی ارسال شده‌اند را شفاف‌سازی کنند.

بر اساس گزارش پایگاه WABetaInfo، این ویژگی به کاربران امکان خواهد داد تا روی پیام ارسال شده ضربه زده و از منو بالایی، گزینه Edit را انتخاب کنند. در ادامه آنها می‌توانند تغییرات مورد نظر خود را روی پیام اعمال نموده و از آن زمان به بعد، نسخه ویرایش شده برای کلیه دریافت‌کنندگان پیام اولیه قابل رویت خواهد بود.

با این‌حال ویژگی ویرایش پیام‌های ارسالی با محدودیت‌هایی مواجه خواهد بود. به‌عنوان مثال اعلان مربوط به ویرایش پیام نمایش داده خواهد شد. بعلاوه کاربران پس از ارسال پیام‌ها برای مدت زمان مشخصی به قابلیت ویرایش آنها دسترسی خواهند داشت.

محدودیت زمانی فعلی برای ویرایش هر پیام، ۱۵ دقیقه پس از ارسال آن است. همچنین کاربران قادر به ویرایش پیام‌های ارسالی خود از یک دستگاه دیگر نخواهند بود. پس از ویرایش هر پیام، برچسب “edited” بر روی آن نمایش داده شده و به سایر کاربران نشان می‌دهد که پیام‌ قابل رویت توسط آنها با نسخه اولیه پیام تفاوت دارد.

 

به‌زودی امکان ویرایش پیام‌های ارسالی در واتس‌آپ فراهم خواهد شد!

در حال حاضر کلیه کاربرانی که در برنامه بتا واتس‌آپ ثبت‌نام کرده‌اند؛ قادر به تست این ویژگی جالب نیستند. در واقع به‌نظر می‌رسد که قابلیت ویرایش پیام‌های ارسالی تنها در اختیار تعداد محدودی از کاربران قرار گرفته و این ویژگی به‌صورت مرحله به مرحله عرضه می‌شود.

انتظار می‌رود که این قابلیت کاربردی در آینده‌ای نه‌چندان دور در نسخه پایدار واتس‌آپ نیز ارائه شده و با استقبال گسترده از سوی کاربران مواجه شود. با این‌حال اکنون بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که این قابلیت جالب چه زمانی به‌طور گسترده در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

 منبع: آی تی رسان

دکمه بازگشت به بالا