ردمی نوت ۱۲ توربو پرفروش‌ترین گوشی در بازار چین شد!

ردمی نوت ۱۲ توربو اخیرا به‌طور رسمی در بازار چین معرفی شد. این گوشی هوشمند، قدرتمندترین مدل در خانواده ردمی نوت ۱۲ به‌شمار رفته و مجهز به تراشه فوق میان‌رده جدید کوالکام موسوم به اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۲ است.

موبنا – خبرهای جدید نشان می‌دهند که این گجت بسیار محبوب بوده و رکورد فروش فوق‌العاده‌ای را از خود بر جای گذاشته است. ردمی نوت ۱۲ توربو در نخستین ماه عرضه به بازار در صدر جدول مدل‌های پرفروش قرار گرفت و به پرفروش‌ترین گوشی تبدیل شد.

ردمی نوت ۱۲ توربو قدرتمندترین عضو خانواده ردمی نوت ۱۲ به‌شمار رفته و طی ماه میلادی گذشته به‌طور رسمی معرفی شد. این دستگاه با مشخصات عالی و قیمت‌گذاری مقرون‌به‌صرفه، توجه مشتریان را به سوی خود جلب کرد. بر اساس اطلاعاتی که امروز توسط حساب‌کاربری ردمی در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده است؛ ردمی نوت ۱۲ توربو با شکستن رکوردهای پیش‌فروش ظرف مدت یک ماه به پرفروش‌ترین دستگاه در تمامی کانال‌ها تبدیل شد.

بی‌تردید این موفقیت مدیون مشخصات فنی برتر گوشی و البته برچسب قیمتی متناسب با آن است. ردمی نوت ۱۲ توربو با وجود تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۲ کوالکام، عملکرد عالی در مقایسه با قیمت را ارائه می‌دهد. این تراشه با استفاده از فرآیند ۴ نانومتری کمپانی TSMC تولید می‌شود.

این گجت مجهز به یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی اولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس (۲۴۰۰×۱۰۸۰ پیکسل)، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، پشتیبانی از استاندارد +HDR10، فضای رنگی DCI-P3، عمق رنگ ۱۰ بیتی و استاندارد دالبی ویژن است.

ردمی نوت 12 توربو پرفروش‌ترین گوشی در بازار چین شد!

پیکربندی دوربین سه‌گانه روی پنل پشتی گوشی از سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و ماژول ماکرو ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است. ردمی نوت ۱۲ توربو انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری لیتیوم پلیمری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی دریافت می‌کند. این دستگاه به‌صورت پیش‌فرض با رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۳ روانه بازار می‌شود.

دوربین سلفی گوشی دارای سنسور ۱۶ مگاپیکسلی بوده و این دستگاه با ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 و ۱۲۸، ۲۵۶، ۵۱۲ گیگابایت یا ۱ ترابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

ردمی نوت 12 توربو پرفروش‌ترین گوشی در بازار چین شد!

ردمی نوت ۱۲ توربو با مدل‌های رنگی Sea Star، Carbon Black و Ice Feather روانه بازار شده و قیمت‌گذاری آن نیز بسته به ظرفیت حافظه در بازه ۱۹۹۹ تا ۲۵۹۹ یوان (تقریبا ۲۹۰ الی ۳۷۷ دلار) متغیر است. این دستگاه تحت عنوان پوکو F5 در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. این گوشی جاه‌طلبانه با مشخصات فنی پیشرفته و قیمت‌گذاری مقرون‌به‌صرفه یکی از گزینه‌های مناسب برای خرید به‌شمار می‌رود.

رویداد جهانی رونمایی از سری پوکو F5 در روز ۹ مه (۱۹ اردیبهشت ماه) برگزار می‌شود. این دستگاه در تمامی بازارهای جهان عرضه خواهد شد.

 منبع: آی تی رسان
دکمه بازگشت به بالا