دانلود بازی پازل «قهرمانان مزرعه» اندروید (+مود)

Farm Heroes Saga – قهرمانان مزرعه حماسه یک بازی پازل – کژوال محبوب و پرطرفدار با گیم پلی اعتیادآور و گرافیک عالی از استودیوی بازیسازی King سازندگان بازی پرطرفدار Candy Crush Saga مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که به صورت رایگان عرضه شده و با بیش از ۱۰۰ میلیون دانلود از گوگل پلی در صدر برترین و محبوب ترین بازی های اندرویدی قرار دارد!

موبنا – این بازی دارای سبکی شبیه به همان بازیست اما به جای سر و کار داشتن با آب نبات ها این بار با میوه های خوشمزه سر و کار دارید! به نیروهای قهرمانان مزرعه بپوندید و جلوی Rancid the Raccoon بایستید و نگذارید میوه های مزرعه را خراب کند!

بله در بازی Farm Heroes Saga شما در نقش یک بازیکن باید میوه های خوشمزه ی مختلف از جمله توت فرنگی، سیب و غیره را با لمس کردن کنار همدیگر قرار دهید و آن ها را از بین ببرید و به جمع اوری امتیاز بپردازید و ساعت ها خود را سرگرم سازید! گیم پلی بازی همانند دیگر بازیهای تطبیق ساز است که در اینجا نیز باید سه یا بیشتر از میوه های خوشمزه را با همدیگر مَچ کنید تا حذف شوند و به این ترتیب صدها و شاید هم هزاران مرحله مختلف را پشت سر بگذارید!

برخی از ویژگی های بازی پازل هیجان انگیز Farm Heroes Saga اندروید:

  • جمع آوری انواع میوه های مختلف برای افزایش امتیاز توسط شما
  • امکان بازی و رقابت با دوستان و کاربران جهانی برای تجربه بهترین بازی آنلاین
  • بودن انواع قدرت یو پی اس های ویژه برای به دست آوردن و استفاده از آن ها
  • دارا بودن گرافیک خیره کننده ی اچ دی نسبت به حجم کم خود + صداگذاری مهیج

بازی Farm Heroes Saga هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۷ از ۵.۰ می باشد و بیش از ۱۰۰ میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر دنیا دریافت شده است.

 

دانلود فایل نصبی اصلی بازی با لینک مستقیم – ۱۱۲ مگابایت

دانلود فایل نصبی مــود بازی با لینک مستقیم – ۷۷ مگابایت

دکمه بازگشت به بالا