گوشی Nokia 105 4G (2023) با قیمت‌‌گذاری بسیار ارزان معرفی شد

برند نوکیا از عرضه نسخه به‌روزرسانی شده گوشی موبایلی کلاسیک خود موسوم به Nokia 105 4G با طراحی مستطیلی‌شکل ساده خبر داده است. دستگاه جدید دارای باتری بزرگ‌تری بوده و این موضوع نویدبخش شارژدهی طولانی‌تر گوشی نسبت به مدل پیشین خواهد بود.

موبنا – این گوشی از پلتفرم پرداخت Alipay پشتیبانی نموده و در حال حاضر با برچسب قیمتی ۱۹۹ یوانی (۲۹ دلاری) برای پیش‌سفارش قابل دسترس است. بدین‌ترتیب Nokia 105 4G (2023) نسبت به مدل معمولی با قیمت‌گذاری ۲۲۹ یوانی ارزان‌تر است.

دستگاه جدید با چند مورد پیشرفت نسبت به مدل قدیمی Nokia 105 4G روانه بازار می‌شود. ظرفیت باتری گوشی ۴۲ درصد افزایش یافته و به ۱۴۵۰ میلی‌آمپرساعت رسیده است. حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی، پشتیبانی از بلوتوث ۵.۰، سرویس پخش موسیقی Migu و عملکردهای Himalaya سایر ویژگی‌های گوشی اقتصادی جدید نوکیا را تشکیل می‌دهند.

با این‌حال عملکرد پخش صدا حذف شده است. بعلاوه اکنون این گوشی دارای فونت‌های بولد بر روی دکمه‌ها بوده و با مدل‌های رنگی آبی و مشکی روانه بازار می‌شود. علیرغم این تغییرات، گوشی جدید کماکان طراحی کلاسیک و دکمه‌های فیزیکی را حفظ کرده است. در نتیجه این گجت به یک گزینه ایده‌آل برای کاربران مسن، دانش‌آموزان و افراد نیازمند به گوشی پشتیبان تبدیل شده است. Nokia 105 4G HIA کماکان یک ویژگی برجسته به‌شمار رفته و با راست کلیک یا از طریق منو پرداخت امکان دسترسی سریع به سرویس Alipay را فراهم می‌کند.

 منبع: آی تی رسان
دکمه بازگشت به بالا