بازی GTA 6 در روز ۲۷ اردیبهشت ماه معرفی خواهد شد

بر اساس اعلام منابع خبری متعدد در صنعت گیمینگ، نسخه جدید سری بازی‌های Grand Theft Auto (GTA) احتمالا به‌زودی منتشر خواهد شد.

موبنا – بازی GTA 6 مراحل توسعه خود را پشت سر می‌گذارد و گزارش‌های مخابره شده نشان می‌دهند که Take Two؛ شرکت مادر Rockstar Games ضمن برگزاری رویداد سرمایه‌گذاران خود در روز ۱۷ مه (۲۷ اردیبهشت ماه) از بازی جدید GTA 6 رسما رونمایی خواهد کرد. Grand Theft Auto: The Trilogy نسخه بازسازی شده از بازی‌های قدیمی GTA و آخرین نسخه منتشر شده توسط استودیو Rockstar Games محسوب می‌شود.

حساب کاربری Hip Hop Gamer اخیرا مجموعه‌ای از جملات مبهم را در توییتر منتشر کرده است. در کنار این جملات، تصویری از Strauss Zelnick؛ مدیرعامل شرکت Take Two نیز به معرض نمایش گذاشته شده است. این افشاگر مدعی شده که Grand Theft Auto 6 تجربه‌ای همواره به یاد ماندنی را برای کاربران رقم خواهد زد.

به‌نظر می‌رسد که نامبرده در فرآیند توسعه بازی مشارکت داشته و یا حداقل اطلاعات جالبی را برای تشویق گیمرها در اختیار دارد. یک افشاگر دیگر با شناسه Tez2 که غالبا اطلاعات مرتبط با استودیو Rockstar Games را منتشر می‌کند؛ ادعا کرده که به‌روزرسانی تابستانی سالیانه GTA Online احتمالا شامل تیزرهایی در خصوص نسخه نهایی GTA 6 خواهد بود (این بازی تحت عنوان GTA VI نیز شناخته می‌شود).

گمانه‌زنی‌ها پیرامون نسخه جدید GTA از چند سال قبل آغاز شده است. اکنون با گذشت ۱۰ سال از زمان عرضه GTA V و فضای فراگیر و غروب‌های باشکوه آن بر فراز شهر لوس سانتوس، جامعه گیمرها بی‌صبرانه منتظر عرضه نسخه جدیدی از این بازی هستند.

نوشته های مشابه
 منبع: آی تی رسان

دکمه بازگشت به بالا