کاربران آیفون ۱۴ از نقص فنی و مشکل راه‌اندازی مجدد خودکار گوشی خود خبر داده‌اند

تعداد زیادی از دارندگان آیفون ۱۴، گزارش‌هایی درمورد خرابی گوشی خود و مشکل ری‌استارت شدن خودکار آن مطرح کرده‌اند.

موبنا – به‌نظر می‌رسد آیفون ۱۴ اپل با مشکل فنی مواجه شده است زیرا بسیاری از دارندگان این گوشی گزارش‌هایی درمورد راه‌اندازی مجدد خودکار دستگاه خود مطرح کرده‌اند. طبق گزارش‌های به‌دست آمده از چین، آیفون ۱۴ برخی کاربران هر روز یک تا دوبار به‌طور خودکار ری‌استارت می‌شود و همین موضوع گمانه‌زنی‌هایی درمورد نقص سخت‌افزاری در دستگاه مذکور به‌راه انداخته است.

حساب کاربری Black Cat Complaints در وی‌چت، تعداد زیادی شکایت از کاربران آیفون ۱۴ دریافت کرده است که همگی گوشی خود را از نمایندگی‌های مجاز خریداری کرده‌اند. برخی از این افراد ادعا می‌کنند مرکز خدمات مشتریان اپل در پاسخ به مشکل آن‌ها اعلام کرده است این موضوع نقص سخت‌افزاری نیست. به‌هر حال پس‌از زیاد شدن گزارش‌ها، مرکز خدمات اپل به کاربران اعلام کرد مشکل از ارتقای نرم‌افزاری است. اکنون به‌نظر می‌رسد مسئله بسیار بزرگ‌ است و بسیاری از دارندگان آیفون ۱۴ خواستار رسیدگی سریع اپل و رفع مشکل هستند.

به‌نوشته‌ی گیزموچاینا، یکی از دارندگان آیفون ۱۴ می‌گوید پس‌ از مراجعه به نمایندگی مجاز اپل، یک آیفون ۱۴ جدید بدون جعبه به او پیشنهاد شده است. این کاربر طبق شرایط گارانتی اپل، خواستار تعویض دستگاه با نمونه‌ی جدیدی بود که بسته‌بندی آن باز نشده باشد. کاربر دیگری آیفون ۱۴ خود را در یکی از نمایندگی‌های اپل تعمیر کرد اما پس‌از آن متوجه شد شکاف کوچکی در گوشه‌ی سمت‌راست پایین نمایشگر دستگاهش وجود دارد که البته مرکز خدمات اپل از تعمیر آن خودداری کرد.
مقالات مرتبط:

این گوشی‌ها، آیفون ۱۴ پرو مکس را از نظر سرعت دانلود شکست می‌دهند
شیشه مات و رنگ فیروزه‌ای؛ آخرین شایعات از طراحی آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس

باید دید اپل چه رویه‌ای برای رسیدگی به شکایت کاربران آیفون ۱۴ دارد و آیا راهکاری برای رفع این مشکل وجود دارد یا خیر. اگر مشکل مذکور، سخت‌افزاری باشد شاید برطرف کردن آن و فراخوانی دستگاه‌های آسیب دیده، برای غول فناوری اهل کوپرتینو زمان‌بر و البته هزینه‌بر باشد. اپل به تولید محصولات باکیفیت و قابل‌اعتماد شهرت دارد بنابراین هرگونه شکست در مورد آیفون ۱۴ می‌تواند تأثیر بسیار زیادی بر دید افراد به این شرکت داشته باشد. اپل و فروشگاه‌های مجاز این برند تا کنون هیچ واکنشی به گزارش‌های خرابی آیفون ۱۴ نشان نداده‌اند.

 منبع: زومیت

دکمه بازگشت به بالا