کمپین شانس به توان دوستی۲ بلوبانک در تاریخ ۰۴/۰۳/۰۲ برگزار می‌شود

قرعه‌کشی بلوبانک تمدید شد. این مجموعه با توجه به درخواست کاربران خود، زمان قرعه‌کشی کمپین شانس به توان دوستی۲ را به مدت یک ماه و با یک میلیارد تومان جایزه بیشتر تمدید کرد.

موبنا – بلوبانک از ۲۵ اسفند سال گذشته کمپین «شانس به توان دوستی۲» را آغاز کرد و قرار بود تا برندگان این کمپین در روز دوم اردیبهشت با انجام قرعه‌کشی مشخص شوند. طی این مدت اما درخواست‌های متعددی از سوی کاربران بلوبانک در شبکه‌های اجتماعی برای تمدید مهلت کمپین و داشتن زمان بیشتر به منظور افزایش امتیازات جمع‌آوری شده، به این نئوبانک ارسال شد.

در همین راستا، تاریخ جدید ۰۴/۰۳/۰۲ به عنوان روز قرعه‌کشی کمپین «شانس به توان دوستی۲» بلوبانک تعیین شد. همچنین جوایز این قرعه‌کشی به میزان یک میلیارد تومان افزایش پیدا کرد تا علاوه بر ۲۰ جایزه ۲۰۰ میلیون تومانی که پیش از این اعلام شده بود، ۲۰ جایزه ۵۰ میلیون تومانی هم به ۲۰ نفر از کاربران خوش‌شانس بلوبانک تقدیم شود.

تمامی کاربران بلوبانک می‌توانند با تنها ۲۰۰ هزار تومان افزایش موجودی حساب خود وارد قرعه‌کشی شوند و پس از آن به‌ازای هر ۲۰۰ هزار تومان موجودی حساب خود (موجودی‌های قبل و بعد از این واریز)، یک امتیاز دریافت ‌کنند. براساس اعلام بلوبانک، این امتیاز در روزهای تعطیل رسمی (پنجشنبه‌، جمعه و تعطیلات رسمی) ۲ برابر محاسبه می‌شود.

کمپین شانس به توان دوستی۲ بلوبانک در تاریخ ۰۴/۰۳/۰۲ برگزار می‌شود

نوشته های مشابه

همچنین موجودی حساب دوستانی که با کد دعوت شما در بلوبانک حساب باز کرده‌اند، نیز باعث افزایش امتیازات‌تان می‌شود. برای کسب امتیازات این مورد کافیست موجودی حساب دوستان دعوت شده شما حداقل ۲ میلیون تومان یا بیشتر از آن باشد تا به ازای هر روز، پنج امتیاز دریافت کنید.

به عنوان مثال اگر موجودی حساب‌ شما حداقل ۲۰۰ هزار تومان باشد و تعداد ۲۰ نفر از دوستان خود را دعوت کرده باشید که موجودی حساب آن‌ها حداقل ۲ میلیون تومان است و حساب خود را هم ۲۰۰ هزار تومان شارژ کنید، در همان روز اول کمپین ۱۰۲ امتیاز خواهید داشت. ۲ امتیاز برای ۴۰۰ هزار تومان موجودی و ۱۰۰ امتیاز برای ۲۰ کاربر دعوت شده‌ای که موجودی حسابی مساوی یا بیش از ۲ میلیون تومان دارند.

با تمدید یک ماهه مهلت قرعه‌کشی کمپین «شانس به توان دوستی۲» زمان بیشتری در اختیار شماست تا بتوانید با افزایش موجودی حساب خود، امتیازات بیشتری را جمع‌آوری کرده و شانس خود را برای برنده شدن یکی از ۲۰ جایزه ۲۰۰ میلیون تومانی یا ۲۰ جایزه ۵۰ میلیون تومانی افزایش دهید. امتیازات کسب‌ شده در پایان هر روز محاسبه شده و در بخش بلوکلاب به نمایش درمی‌آید. برای مشاهده امتیازات روزانه‌تان کافیست به منوی «تنظیمات» اپلیکیشن مراجعه کرده و در این بخش گزینه «بلوکلاب» را انتخاب کنید. برای مشاهده این بخش لازم است تا اپلیکیشن بلوبانک خود را به نسخه ۲.۵ به‌روزرسانی کنید. مراسم قرعه‌کشی و معرفی برندگان کمپین قرعه‌کشی بلوبانک روز ۰۴/۰۳/۰۲ برگزار می‌شود.

کمپین شانس به توان دوستی۲ بلوبانک در تاریخ ۰۴/۰۳/۰۲ برگزار می‌شود

بلوبانک، نئوبانک ایرانی وابسته به بانک سامان است که اواخر سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را با هدف پاسخگویی به نیازهای بانکی هموطنان، به ویژه قشر جوان، شروع کرد. این نئوبانک، با ارائه خدماتی کاملا آنلاین و از طریق اپلیکیشن، توانسته با نوآوری، سطح جدیدی از خدمات بانکی را به ایرانیان ارائه دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا نصب اپلیکیشن بلوبانک، به نشانی https://blubank.com مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا