روش های دریافت سی پی کالاف دیوتی موبایل بصورت رایگان

سی پی ارز مخصوص بازی کالاف دیوتی موبایل است که شما می‌توانید برای خرید اسلحه، لباس و … از آن استفاده کنید. بهترین روش برای بدست آوردن سی پی کالاف دیوتی موبایل، خرید از سایت گیم سیتی اقدام کنید

کالاف دیوتی موبایل، یک نسخه موبایل از بازی کامپیوتری معروف Call Of Duty است. واحد پول مورد استفاده در این بازی، سی پی نام دارد. کالاف دیوتی موبایل از زمان عرضه خود در سال ۲۰۱۹ در رتبه‌بندی‌ها صعود کرده و به رقیبی برای بازی‌هایی مانند PUBG Mobileو Free Fire تبدیل شده است. این بازی از طرفداران زیادی برخوردار است و هم اکنون بازیکنان فراوانی از سراسر دنیا عضو اصلی این بازی هستند.

بیشتر بخوانید : بهترین ترفند برای حرفه ای شدن در بازی کالاف دیوتی و فری فایر

کالاف دیوتی موبایل درست مانند پابجی و فری فایر، دارای یک ارز درون بازی به نام سی پی است که به بازیکنان امکان می‌دهد پوسته سلاح، لباس و Battle Pass بخرند. خرید و به دست آوردن این ارز کار راحتی نیست؛ از همین رو بازیکنان باید بدانند که چگونه سی پی رایگان دریافت کنند. ما در ادامه روش‌هایی برای انجام این کار به شما آموزش خواهیم داد؛ پس اگر شما هم طرفدار این بازی هستید، تا انتها همراه ما بمانید!
روش های دریافت سی پی کالاف دیوتی موبایل بصورت رایگان
کاربردهای سی پی در کالاف دیوتی موبایل

دریافت و جمع‌آوری ارز کالاف دیوتی موبایل، یعنی ارز سی پی، به شما کمک می‌کند در مدت زمانی کوتاه در این بازی پیشرفت کنید. شما به کمک سی پی می‌توانید تمام لوازم موردنیازتان را خریداری کرده و از این بازی لذت ببرید. در اینجا به برخی از مهم‌ترین کاربردهای سی پی اشاره خواهیم کرد:

  • خرید تمام تجهیزات و امکانات مورد نیاز برای بازی
  • شرکت در قسمت‌های مختلف بازی
  • امکان شرکت در گردونه شانس و دریافت هدایای مختلف
  • افزایش ارزش اکانت و کمک به فروش اکانت با قیمت بیشتر
  • افزایش جذابیت و هیجان بازی
  • امکان سفارشی‌سازی کاراکترها و آیتم‌های مختلف بازی
  • و…

نحوه دریافت سی پی کالاف دیوتی موبایل

همانطور که در ابتدای مطلب هم گفتیم، سی پی ارز مخصوص بازی کالاف دیوتی موبایل است که شما می‌توانید برای خرید اسلحه، لباس و … از آن استفاده کنید. بهترین روش برای بدست آوردن سی پی کالاف دیوتی موبایل، خرید از سایت گیم سیتی اقدام کنید برای خرید اینجا کلیک کنید

اما اگر امکان خرید را ندارید و این کار برایتان مقرون‌به‌صرفه نیست، باید بدانید که امکان دریافت این ارز به صورت رایگان هم برایتان وجود دارد! در اینجا ما چند روش مفید برای دریافت سی پی رایگان را به شما عزیزان آموزش می‌دهیم.
روش های دریافت سی پی کالاف دیوتی موبایل بصورت رایگان
روش اول: دریافت از طریق Google Opinion Rewards

کسب امتیاز کالاف دیوتی موبایل از طریق Google Opinion Rewards یکی از قدیمی‎ترین و قابل اعتمادترین راه‌هاست. این کار را می‌توان با استفاده از گزینه موجودی Google Play برای دریافت سی پی رایگان در کالاف دیوتی موبایل انجام داد و یک فرآیند کاملا رایگان است.

برای استفاده از این سرویس، کافیست برنامه Google Opinion Rewards را نصب کنید. در حال حاضر بیشتر از ۵۰ میلیون کاربر فعال در سراسر دنیا از این برنامه استفاده کرده و از پاداش‌های آن برای کاربردهای مختلف مثل خرید سی پی استفاده می‌کنند. در این سرویس، به بازیکنان نظرسنجی‌های ساده‌ای داده می‌شود و آن‌ها می‌توانند پس از تکمیل این نظرسنجی‌ها، پاداش دریافت کنند. سپس می‌توانند این پاداش‌ها را برای خرید سی پی در بازی مورد استفاده قرار دهند.

روش دوم: استفاده از تکنیک Giveaway

استفاده از تکنیک Giveaway راه آسان دیگری برای دریافت سی پی رایگان در کالاف دیوتی موبایل است. در این تکنیک، شما به کمک یک ربات می‌توانید جوایز رایگانی را دریافت کنید که این جوایز شامل سی پی، سلاح، چرخ دنده‌های مختلف، اپراتورها و … هستند.

روش سوم: دریافت جوایز از VCGamers

VCGamers یکی از معتبرترین وب‌سایت‌های بازی در اندونزی برای پرداخت‌های درون بازی است. این وب‌سایت نه تنها هنگام خرید سی پی برای بازی‌ها تخفیف ارائه می‌دهد، بلکه هنگام خرید بسته‌های نرم افزاری از VCGamers با استفاده از کیف پول آنلاین، مقداری سی پی اضافی نیز ارائه می‌دهد. این روش در واقع کاملا رایگان نیست، با این حال، دریافت وجه نقد VCgamers می‌تواند ساده‌ترین راه برای دریافت سی پی در کالاف دیوتی موبایل باشد.

همه پاس‌های فصلی نبرد در کالاف دیوتی موبایل با قیمت‌های پایین فروخته می‌شوند و برای گیمرهای تازه کار بسیار مناسب هستند. هر Battle Pass که در VCGamers خریداری می‌کنید، سی پی کافی برای خرید سی پی بعدی را فراهم خواهد کرد.

روش چهارم: شرکت در شبکه‌های اجتماعی

یک روش ساده دیگر برای دریافت سی پی کالاف دیوتی به صورت رایگان این است که در شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار، به دنبال کانال‌ها و اکانت‌های مربوط به این بازی باشید. برخی از این کانال‌ها به صورت دوره‌ای در میان دنبال‌کنندگان خود قرعه‌کشی کرده یا از طریق روش‌های دیگر، جوایزی را به کاربران اهدا می‌کنند. این جوایز اغلب اوقات به صورت ارز رایج بازی یا همان سی پی هستند.

روش‌های دریافت سی پی در داخل بازی

در بخش قبل سعی کردیم روش‌هایی برای دریافت سی پی کالاف دیوتی به صورت رایگان به شما آموزش دهیم. روش‌های گفته شده، به شما کمک می‌کنند در کمترین زمان حجم زیادی از این ارز را به دست آورده و از آن برای پیشرفت خود در بازی استفاده کنید. اما باید بدانید که امکان دریافت سی پی در داخل خود بازی کالاف دیوتی موبایل هم وجود دارد. برای انجام این کار، می‌توانید هر کدام از روش‌های زیر را امتحان کنید:

  • ماموریت‌های خود در داخل بازی کالاف دیوتی موبایل را تکمیل کنید. این کار یک روش بسیار ساده برای دریافت سی پی رایگان در داخل خود بازی است. همانطور که احتمالا می‌دانید، داخل این بازی به صورت روزانه چالش‌هایی قرار داده می‌شود که شما می‌توانید با انجام این چالش‌ها، مقداری سی پی به عنوان پاداش دریافت کنید.
  • غارت کردن تجهیزات، یکی دیگر از روش‌های درون بازی برای دریافت رایگان سی پی به شمار می‌رود. هر چقدر که تجهیزات غارت شده توسط شما بیشتر باشد، تعداد سی پی به دست آمده هم بیشتر خواهد بود.
  • یک روش دیگر این است که در رقابت‌های بتل رویال شرکت کنید. با هربار شرکت در این رقابت‌ها، شما موفق به دریافت مقداری سی پی خواهید شد.

روش های دریافت سی پی کالاف دیوتی موبایل بصورت رایگان
جمع‌بندی

در این مطلب سعی کردیم روش‌هایی را برای دریافت سی پی رایگان کالاف دیوتی موبایل به شما عزیزان آموزش دهیم. به کمک روش‌های گفته شده، شما می‌توانید این ارز محبوب را به صورت رایگان به دست آورده و از آن برای پیشرفت و ارتقای خود در بازی استفاده کنید. امیدواریم که این مطالب برایتان مفید واقع شده باشد!

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا