دانلود بازی بوبو: حیوان‌خانگی‌مجازی (+مود)

Bubbu – My Virtual Pet – بوبو: حیوان خانگی مجازی یکی دیگر از بازی های کودکانه و بسیار شاداب استودیوی Bubadu در سبک کژوال و با گیم پلی مدیریتی است که به شکل کاملاً رایگان اما با قابلیت خرید و پرداخت درون برنامه ای برای موبایل ها و تبلت های اندروید عرضه شده است.

موبنا – شما می توانید این بازی را به همراه نسخه مود شده آن به‌صورت رایگان دانلود کنید. این استودیو صرفاً فعالیت خود را روی ساخت بازی های کودکانه متمرکز کرده است و پیش از این نیز یک بازی مشابه مثل همین بازی به نام Duddu – My Virtual Pet منتشر کرده بود. در بازی Bubbu – My Virtual Pet شما به دنیای یک گربه ملوس و بامزه به نام Bubbu سفر می کنید. دنیایی رنگارنگ، شاداب و پر از نشاط که ماجراجویی های جالبی در آن در انتظار شماست.

Bubbu قرار است دوست شما و حیوان خانگی شما باشد! درست مثل دیگر بازی های مشابه در همین سبک، در بازی Bubbu – My Virtual Pet نیز باید به این گربه بامزه رسیدگی کنید. باید به او غذا بدهید، او را حمام کنید، او را ناز و نوازش کنید، با او بازی کنید، او را به گردش ببرید، لباس های متنوع برایش تهیه کنید و به او عشق بورزید! گربه ها عاشق این هستند که برای صاحبشان دلبری کرده و ملوس باشند تا جلب توجه کنند! بوبو نیز از این قاعده مستثنی نیست و به شدت به توجه و مراقبت های شما نیاز دارد.

دانلود بازی بوبو: حیوان‌خانگی‌مجازی (+مود)

بازی Bubbu – My Virtual Pet بخش های مختلفی دارد و با اینکه مخاطبین اصلی آن کودکان هستند، اما این بازی به واقع یک بازی سرگرم کننده و مدیریتی است! معمولاً بازی های مشابه به مدیریت محدود حیوانات خانگی مربوط است اما در این بازی شما نه فقط شخصیت اصلی بازی، بلکه محل زندگی او را نیز باید مدیریت کرده و با تزئین و زیباسازی خانه او را خوشحال کنید. برای این کار می توانید از آیتم های گوناگون مثل ابزار و لوازم خانگی همچون میز و صندلی، مبلمان و … را خریداری کرده و به چیدمان دکوراسیون خانه بپردازید. Bubbu شکمو و بازیگوش است.

او عاشق غذاها است و به همین خاطر شما باید مراقبت باشید تا او زیاده روی نکرده و یا مریض نشود. در این صورت باید از او پرستاری کنید تا حالش بهتر شود. همچنین در طول این بازی بیش از ۳۰ مینی گیم و پازل های ساده و سرگرم کننده و البته آموزنده برای کودکان نیز وجود دارد تا این بازی بیش از پیش جذاب باشد. به جز این بخش ها، شما می توانید کارهای روزمره جالب دیگری نیز در بازی انجام دهید.

برای مثال در باغچه بیرون از خانه گیاهان متنوع بکارید و یا هر روز صبح از گاو شیر بدوشید! در کل باید گفت این بازی بخش ها و قابلیت های بسیاری دارد که باعث می شود تا Bubbu – My Virtual Pet برای مدت ها تکراری نباشد. این بازی با بیشتر از ۱۰ میلیون بار دانلود شدن در گوگل پلی و کسب امتیاز ۴.۶ از ۵.۰ یکی از پرمخاطب ترین بازی های سبک کژوآل و شبیه ساز حیوان خانگی می باشد.

 

دانلود فایل نصبی اصلی بازی با لینک مستقیم – ۱۱۸ مگابایت

دانلود فایل نصبی مــود بازی با لینک مستقیم – ۱۱۵ مگابایت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا