یک گوشی سامسونگ با باتری ۳۰۰۰۰ میلی آمپر ساعتی چگونه به نظر می رسد

به‌نظر شما اگر سامسونگ گوشی‌ هوشمندی با باتری غول‌پیکر ۳۰ هزار میلی‌آمپرساعتی تولید کرده بود، این محصول چه ظاهری داشت؟

موبنا – فناوری باتری گوشی‌های هوشمند امروزی، مسیری طولانی را طی کرده‌اند و اکنون نسبت‌ به گذشته باریک‌تر و بادوام‌تر هستند. به‌عنوان مثال می‌توان با هربار شارژ گوشی‌های میان‌رده مثل گلکسی A32 5G سامسونگ به‌مدت طولانی با آن‌ها کار کرد، به‌شرط آنکه بهینه‌سازی‌های نرم‌افزاری برای مصرف کمتر انرژی روی این نوع دستگاه‌ها اعمال شده باشد. به‌نظر می‌رسد امروزه ظرفیت ایدئال باتری در گوشی‌های هوشمند حدود ۵۰۰۰ میلی آمپرساعت است. به‌هرحال یکی از کاربران ردیت به‌نام Downtown_Cranberry44 از ظرفیت کنونی باتری گوشی‌های هوشمند راضی نیست.

Downtown_Cranberry44 تصمیم گرفت گلکسی A32 5G خود را از نظر عمرباتری ارتقا دهد. این گوشی مجموعه‌ای از قابلیت‌هایی را که از گوشی‌های میان‌رده‌ی سامسونگ انتظار دارید، در کنار باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی ارائه می‌دهد و مصرف انرژی آن نیز بسیار خوب است.

به‌هرحال Downtown_Cranberry44 از مشخصات باتری گوشی هوشمند خود راضی نبوده و به‌همین دلیل تصمیم گرفته است از یک باتری ۳۰ هزار میلی‌ آمپرساعتی در آن استفاده کند. طبق پیش‌بینی‌ها، با هربار شارژ کامل این گوشی می‌توان تا یک هفته در حالت استاندارد با آن کار کرد. البته سازنده‌ی این گوشی می‌گوید شارژ کامل دستگاه حدود ۷ ساعت زمان می‌برد.
یک گوشی سامسونگ با باتری 30000 میلی آمپر ساعتی چگونه به نظر می رسد
شاید در نگاه اول تغییر باتری گلکسی A32 5G آسان به‌نظر برسد اما قطعاً بسیاری از افراد از نتیجه‌ی این تغییر راضی نخواهند بود، زیرا ظاهر دستگاه را تغییر می‌دهد.

Downtown_Cranberry44 ادعا می‌کند در مجموع از ۶ سلول باتری سامسونگ استفاده کرده و همین تغییر باعث افزایش وزن و ابعاد گلکسی A32 5G او شده است. WccfTech می‌نویسد، این مدل تغییریافته در نوع خود بی‌نظیر است زیرا می‌توان مثل پاوربانک از دو درگاه USB-A و یک درگاه USB-C آن برای شارژ سریع سایر دستگاه‌ها نیز استفاده کرد. البته استفاده از باتری ۳۰ هزار میلی‌آمپرساعتی باعث شده است نشانگر ظرفیت باتری این گوشی به‌درستی کار نکند و فقط رقم یک درصد را نشان دهد.

در اختیار داشتن گوشی هوشمندی که باتری آن زود‌به‌زود تمام نشود واقعاً عالی به‌نظر می‌رسد. به‌هرحال روش Downtown_Cranberry44 برای رسیدن به این هدف چندان بهینه نیست.

 منبع: زومیت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا