مایباخ کارلکس دیزاین؛ مرسدس با طعم طلا و نعنا! (+عکس)

کارلکس دیزاین برای رینگ های ۲۳ اینچی آلومینیومی، جلوپنجره و رکاب کد رنگ خاص ترکیبی از طلایی و برنز را به نمایش گذاشته است که به خوبی با ۲ رنگ دیگر حاضر در بدنه هماهنگ شده است.

موبنا –  کارلکس دیزاین(Carlex Design) یک مرکز تخصصی در زمینه اجرای پروژه های تیونینگ خودرو بویژه در بخش بازطراحی فضای کابین محسوب می شود. دفتر مرکزی اروپای این کمپانی در لهستان و دفتر آسیایی آن در کره جنوبی قرار دارد.

این کمپانی در یکی از جدیدترین پروژه های خود سراغ مایباخ جی ال اس رفته تا معجونی با طعم نعنا و طلا آماده کند!

لایه بالایی بدنه شامل درپوش موتور و سقف مشکی براق و از خط شانه به پایین سبز نعنایی است. انتخاب این دو کد رنگ برای بدنه بسیار هوشمندانه بوده و به خوبی نیز اجرا شده است. اما این تمام ماجرا نیست زیرا کارلکس دیزاین برای رینگ های ۲۳ اینچی آلومینیومی، جلوپنجره و رکاب کد رنگ خاص ترکیبی از طلایی و برنز را به نمایش گذاشته است که به خوبی با ۲ رنگ دیگر حاضر در بدنه هماهنگ شده است.

مایباخ کارلکس دیزاین با طعم طلا و نعنا! (+عکس)

فضای داخل کابین نیز دقیقا مطابق با نمای بدنه تزئین شده به نحوی که ترکیبی از مشکی، عناصر فلزی و پوشش چرم سبز نعنایی در قسمت های مختلف کار شده است. الگوی دوخت الماسی صندلی ها نیز بسیار اشرافی و لوکس به نظر می رسد.

مایباخ جی ال اس ۶۰۰ فورماتیک در بخش پیشرانه از تپنده ۸ سیلندر توربودوقلو با ۵۵۰ اسب بخار خروجی و گشتاور ۷۲۹ نیوتن متر استفاده می کند. همچنین استفاده از ظرفیت فناوری ئی کیو بوست در این پیشرانه امکان افزوده شدن ۲۱ اسب بخار به خروجی و ۲۴۹ نیوتن متر به گشتاور را برای یک بازه زمانی محدود ایجاد می کند.

این هیولای لوکس درشت اندام طی ۴.۸ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۹۶ کیلومتر برساعت می رسد. بیشینه سرعت نیز حدود ۲۱۰ کیلومتر برساعت است.

مایباخ کارلکس دیزاین

صندلی های خودرو بویژه تریم کاپیتانی ردیف عقب مجهز به تمامی امکانات رفاهی مانند ماساژ، تهویه، گرم کن و سیستم سرگرمی اختصاصی هستند. البته مایباخ امکان سفارش صندلی نیمکتی برای ردیف دوم را نیز پیش روی مشتریان قرار داده اما به در این پروژه کارلکس دیزاین همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، ردیف دوم از نوع کاپیتانی است.

مایباخ جی ال اس در بازار آمریکا از ۱۶۷ هزار دلار قیمت می خورد و آپشن های جذابی مانند یخچال ۱۱۰۰ دلاری و یا میز تاشوی ۱۸۰۰ دلاری برای ردیف عقب پیش روی مشتریان قرار می گیرد.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا