شکرگزارباش تا موفق شوی

لیست عادت های خوبی که اگر به زندگی اضافه کنیم حالمون رو بهتر میکنه و ما را به موفقیت نزدیک تر می کند را حتما برای خود داشته باشید. و با هروز دیدن آن ها و تلاش برای بهتر شدن به راحتی به اهدافتان برسید. در ادامه مقاله شما را حوزه پر سود کشمش آشنا خواهیم کرد همراه ما باشید.

مویز سیاه بدون هسته

مویز سیاه بدون هسته که در حقیقت همان انگور سیاه خشک شده است برای سلامتی بدن و جلوگیری و رفع بیماریها خواص شگفت انگیزی دارد. در پژوهشهای به عمل آمده نشان داده است مویز سیاه بدون هسته برای دیابت بسیار مفید است و همچنین در بیماریهای مختلف مانند فشار خون، پوکی استخوان، سرطان، بیماریهای قلبی عروقی اثرات مفیدی دارد.

مویز سیاه سرشار از فسفر است همین ویژگی باعث شده که مصرف آن موجب سم زدایی بدن گردد و لذا مواد مضر از راه مدفوع و ترشحات دیگر مانند عرق دفع می گردد.

شکرگزارباش تا موفق شوی

کشمش بیدانه تیزابی

مصرف دائمی کشمش بیدانه تیزابی موجب افزایش کلاژنهای موجود در پوست شده که در بهبود چین و چروک صورت نقش فراوان داشته و همچنین مانع از پیری می شود و موجب جوانسازی پوست افراد می شود از دیگر فواید کشمش برای پوست می‌ توان به رفع آکنه و جای جوش نیز اشاره کرد در داخل کشمش مقدار زیادی منیزیم و پتاسیم وجود دارد که باعث پاکسازی و سم زدایی از خون می شود.

از همین رو مصرف این ماده در درمان آکنه و جوشهای پوستی بسیار موثر می باشد استفاده دائم از کشمش می تواند یک لایه قوی از اکسیدان بر روی پوست شما ایجاد کند و به عنوان یکی از ضد آفتاب طبیعی عمل کند. مصرف کشمش علاوه بر زیبایی و جوانسازی پوست موجب تقویت و درمان ریزش و شوره سر می شود.

شکرگزارباش تا موفق شوی

کشمش طلایی ایرانی

کشمش طلایی ایرانی یک میان وعده ی سرشار از مواد مغذی و ویتامین می باشد که خواص ارزشمندی دارد و از آن در برخی از غذاها همراه برنج استفاده می شود مانند کشمش پلویی طلایی رنگ که به صورت ارگانیک، اعلا و درجه یک موجود می باشد و از آن می توانید برای پخت و پز نیز استفاده کنید.

برای اینکه با خواص هر چه بیش تر این خوراکی مقوی و خوشمزه آشنا شوید می توانید تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.

شکرگزارباش تا موفق شوی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا