نتا S؛ خودرویی از برند باکیفیت و قابل اعتماد چینی! (+عکس)

کابین نتا اس همانند سایر محصولات نتا جز باکیفیت ترین و فناورانه ترین های جهان محسوب می شود. مقابل راننده یک نمایشگر باریک ال ئی دی قرار گرفته که بسیار ساده و فاقد جزئیات گرافیکی است اما در مرکز کنسول اصلی جلو و میانی یک نمایشگر بسیار بزرگ ۱۷.۶ اینچی قرار دارد …

موبنا – در بررسی صنعت خودروی چین، اگر بخواهیم از چند نام اثر گذار نام ببریم قطعا یکی از جایگاه ها به کمپانی نِتا اختصاص خواهد داشت. تا کنون محصولات مختلفی از نتا را معرفی کرده ایم که در لینک های زیر برای مطالعه قابل دسترسی هستند:

نتا S سدان جدیدی است که در بازار چین از ۳۶۵۰۰ تا ۵۰ هزار دلار قیمت دارد.

نتا اس از منظر ابعاد برابر با ۴۹۸۰ میلیمتر در طول، ۱۹۸۰ میلیمتر در عرض و ۱۴۵۰ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز ۲۹۸۰ میلیمتر است. وزن خودرو با توجه به تریم ۱۹۹۰ و ۲۱۳۰ کیلوگرم محاسبه شده است.

در بخش پیشرانه نتا اس و برای تریم پایه از تک موتور الکتریکی با ۲۲۸ اسب بخار خروجی و گشتاور ۳۱۰ نیوتن متر استفاده شده است. در تریم پرچمدار ۲ موتور الکتریکی با  ۴۵۶ اسب بخارخروجی و گشتاور ۶۲۰ نیوتن متر حضور دارند.

انرژی مورد نیاز پیشرانه از بسته باتری ۸۵ و ۹۱ کیلووات ساعت لیتیمی با توجه به تریم، تامین می شود.

بیشینه سرعت برابر با ۱۸۵ کیلومتر برساعت و شاخص صفر تا ۱۰۰ کیلومتر نیز برای نمونه تک موتور ۶.۹ ثانیه و برای تریم تمام چرخ محرک ۳.۹ ثانیه محاسبه شده است.

سیستم ترمز در تمامی چرخ ها دیسکی است و رینگ های استاندارد آلومینیومی در اندازه ۱۹ اینچی ارائه می شوند.

نتا اس یک تریم ژنراتور الکتریکی هم دارد که برد حرکتی آن حدود ۱۰۰۰ کیلومتر عنوان شده است.

نتا S

کابین نتا اس همانند سایر محصولات نتا جز باکیفیت ترین و فناورانه ترین های جهان محسوب می شود. مقابل راننده یک نمایشگر باریک ال ئی دی قرار گرفته که بسیار ساده و فاقد جزئیات گرافیکی است اما در مرکز کنسول اصلی جلو و میانی یک نمایشگر بسیار بزرگ ۱۷.۶ اینچی قرار دارد و البته مقابل سرنشین جلو نیز یک نمایشگر دیگر در کنسول جلو جانمایی شده است.

سیستم صوتی حرفه ای با ۲۱ اسپیکر و خروجی ۱۲۱۶ وات، اسکای روف پانورامیک الکتریکی، شارژر بی سیم و بسیاری از امکانات رفاهی دیگر در این کابین فعال هستند.

در بحث ایمنی نیز با یکی از پیشرفته ترین های بازار روبرو هستیم زیرا نتا اس مجهز به سطح ۲ رانندگی خودران است. از جزئیات فنی این قسمت باید به کروز کنترل هوشمند، ۱۳ دوربین، ۱۲ رادار اولتراسونیک، ۵ رادار کنترل آب و هوا و ۲ سنسور لایدار اشاره کنیم.

 

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا