افتخاری بزرگ برای بانوی ایرانی درنمایشگاه بین المللی اختراعات زنان کره جنوبی ۲۰۲۲

فاطمه (بهاره) شریفیون بانوی ایرانی توانست در سال ۲۰۲۲، مدال طلا و جایزه ویژه اختراع نمایشگاه بین المللی اختراعات زنان کره جنوبی را کسب کند.

موبنا – فاطمه (بهاره) شریفیون که در سال ۲۰۲۲ توانسته بود عنوان INV(Inventor) را از فدارسیون بین‌المللی مخترعان IFIA دریافت نماید و به عضویت دائم فدراسیون بین‌المللی مخترعان در ژنو نائل شود، این بار نیز در عرصه جهانی خوش درخشید و توانست باری دیگر افتخار آفرینی کند.
افتخاری بزرگ برای بانوی ایرانی درنمایشگاه بین المللی اختراعات زنان کره جنوبی 2022
نمایشگاه بین المللی اختراعات زنان کره جنوبی ۲۰۲۲، که با نام KIWIE نیز شناخته می‌شود، یکی از معدود رویدادها‌یی جهانی است که در آن از مخترعان و نوآروان زن تقدیر به عمل می‌آید. این نمایشگاه که سابقه‌ای بیشتر از ۱۰ سال دارد، در راستای ارج‌نهادن به اختراعات ثبت شده توسط زنان در سراسر جهان همواره در حال پیشرفت و توسعه است.

در سال ۲۰۲۲، KIWIE، با رویکردی ترکیبی، به دوصورت آنلاین و آفلاین برگزار شد تا همه نوآوران بتوانند درخواست‌های خود را برای شرکت در این مسابقه در سئول، گویانگ، از ۲۵ تا ۲۷ آگوست ارسال کنند. همچنین، KWIA یا انجمن اختراعات زنان کره، و با کمک KIPO، دفتر مالکیت معنوی کره، این رویداد را تحت حمایت IFIA، فدراسیون بین‌المللی انجمن‌های مخترعان، برگزار کرد.
افتخاری بزرگ برای بانوی ایرانی درنمایشگاه بین المللی اختراعات زنان کره جنوبی 2022
مخترعان زن از سراسر جهان این فرصت را داشتند که شخصاً در این رویداد شرکت کنند. در این رویداد ۳۱۸ مخترع زن از ۱۸ کشور مختلف به صورت آنلاین و آفلاین شرکت کردند و ۲۰۰ زن در آن حضور داشتند.

در اولین روز برگزاری، هیات داوران، نمایندگان و برگزارکنندگان از غرفه ایران بازدید کردند. علاوه بر این، آقای علیرضا رستگار، رئیس IFIA، و خانم Soonsun Kim، رئیس KIWIE، در مراسم افتتاحیه در خصوص پیشرفت مخترعان زن در سراسر جهان سخنرانی کردند.

مخترع فاطمه (بهاره) شریفیون مدیرعامل «بیمه دات کام» با دریافت نامه پذیرش رسمی از برگزارکنندگان یکی از حاضرین در این نمایشگاه بود. ایشان در نمایشگاه با « گجت هوشمند خودرو» که با قرار گرفتن در خودرو قابلت ثبت وقایعی مانند شکسته شدن شیشه، تصادف، آتش‌سوزی و … را دارد و از اطلاعات مستند آن می‌توان برای کارشناسان بیمه، ماموران آتش‌نشانی و … استفاده کرد، شرکت نمود، که توانست مدال طلا و جایزه ویژه اختراع خود را در بخش امنیت الکترونیک این مسابقات کسب کند.
افتخاری بزرگ برای بانوی ایرانی درنمایشگاه بین المللی اختراعات زنان کره جنوبی 2022
این مخترع ایرانی توانست با حضور در جلسات B2B در نمایشگاه با نوآوران و کارآفرینان زن از کشورهای مختلف و اشتراک‌گذاری تجربیات خود با استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای مختلف بر تجربیات خود بی افزاید و بتواند هرچه بیشتر در اکوسیستم اختراع و نوآوری جهانی شناخته شود.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا