آیفون ۱۴ پرو چینی، فقط ۱۳۵ دلار!

یک برند ناشناس گوشی جدیدی رونمایی کرده است که کپی چینی آیفون ۱۴ پرو محسوب می‌شود و حتی داینامیک آیلند (حفره‌ی پویای نمایشگر) را نیز دارد.

موبنا – از زمان رونمایی آیفون ۱۴ پرو با داینامیک آیلند (حفره‌ی کپسولی بالای نمایشگر) چندین گوشی اندرویدی با طراحی مشابه دیده‌ایم. LeEco S1 Pro جدیدترین نمونه از این گوشی‌ها است که برای بازار چین رونمایی شده و از تمامی زوایا شبیه آیفون ۱۴ پرو به نظر می‌رسد. این گوشی در بالای نمایشگرش از حفره‌ی کپسولی میزبانی می‌کند و در پنل پشتی به جزیره‌ی دوربین کاملا مشابه آیفون مجهز است.

بر اساس گزارش گیزموچاینا، LeEco S1 Pro از نمایشگر ۶٫۵ اینچ LCD با وضوح +HD (معادل ۱٬۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل) و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز استفاده می‌کند. مشخص نیست این گوشی با کدام نسخه از سیستم‌عامل اندروید عرضه می‌شود. LeEco S1 Pro با خدمات موبایلی هواوی (HMS) که جایگزینی برای خدمات موبایلی گوگل (GMS) محسوب می‌شود در دسترس قرار می‌گیرد.

آیفون ۱۴ پرو چینی، فقط ۱۳۵ دلار!

آن‌طور که در تصاویر تبلیغاتی مشخص است، گوشی LeEco S1 Pro همچون آیفون‌های پرچمدار جدید اپل از حفره‌ی کپسولی پویا استفاده می‌کند. این حفره به هنگام دریافت نوتیفیکیشن تغییر شکل می‌دهد.

LeEco S1 Pro به پردازنده‌ی Unisoc T7150 مجهز است که در واحد CPU از چهار هسته‌ی ۱٫۸ گیگاهرتزی Cortex-A75 و چهار هسته‌ی ۱٫۸ گیگاهرتزی Cortex-A55 استفاده می‌کند. تراشه‌ی ۱۲ نانومتری موردبحث به واحد گرافیکی ۸۰۰ مگاهرتزی Imagination 9446 مجهز است. گوشی LeEco S1 Pro از ۶ یا هشت گیگابایت رم و ۶۴، ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی استفاده می‌کند.

آیفون ۱۴ پرو چینی، فقط ۱۳۵ دلار!

LeEco S1 Pro به باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۰ وات مجهز است و در بالای نمایشگرش از دوربین سلفی پنج مگاپیکسلی استفاده می‌کند. این گوشی در بخش پشتی از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی بهره می‌گیرد. جزئیات سایر دوربین‌ها اعلام نشده است. ضخامت LeEco S1 Pro به ۹٫۵ میلی‌متر و وزن دستگاه به حدودا ۲۰۰ گرم می‌رسد. درمقایسه، آیفون ۱۴ پرو ضخامت ۷٫۹ میلی‌متر و وزن ۲۰۶ گرم دارد.

LeEco S1 Pro با قیمت پایه‌ی ۸۹۹ یوان (تقریبا ۱۳۵ دلار) در چین قابل‌تهیه است. احتمالا این دستگاه هرگز در بازارهای بین‌المللی عرضه نمی‌شود.

 منبع: زومیت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا