بهترین صرافی خارجی برای ایرانیان

در این مقاله به بررسی بهترین صرافی های کریپتوکارنسی جهانی که ایرانی ها امکان ترید در انها دارند، می پردازیم.

به نقل از ایران تریدر، صرافی ارز دیجیتال نوعی کسب و کار است که برای معامله‌گران، امکان خرید و فروش ارز دیجیتال را فراهم می‌کند. استفاده از صرافی‌های ارز دیجیتال برای معاملا رمزارزها، امنیت بالایی دارد. با توجه به وضعیت تحریم ایران از سوی نهادهای بین‌المللی، بسیاری از صرافی‌ها هم امکان ارائه خدمات به کاربران ایرانی را ندارد. با این حال برخی صرافی‌های خارجی، امکان ثبت نام و معامله برای کاربران را فراهم کرده‌اند.

معرفی ۷ مورد از بهترین صرافی‌های خارجی برای ایرانیان

وجود صرافی‌های ارز دیجیتال برای تبدیل انواع ارز ضروری است. صرافی‌های ایرانی و خارجی زیادی در این زمینه مشغول فعالیت هستند. با توجه به شرایط و فاکتورهای مختلف، می‌توان در این صرافی‌ها سرمایه‌گذاری کرد. در ادامه ۱۰ مورد از بهترین صرافی خارجی خارجی برای ایرانیان معرفی می‌شوند.

  • صرافی مکس سی (Mexc)

صرافی Mexc هم رتبه مناسبی بین صرافی‌های خارجی دارد. در سایت کورن مارکت کپ، امتیاز ۵.۶ به این صرافی داده شده است. صرافی مکس سی در سال ۲۰۱۸ تاسیس شد. این صرافی از ارزهایی مثل یورو، فیات، پوند، دلار و … پشتیبانی می‌کند. یکی از مزایای مهم صرافی مکسی (Mexc)، پشتیبانی از ۷۱۷ ارز دیجیتال است. همچنین حجم روزانه خرید و فروش ارز دیجیتال در این صرافی، روزانه به ۵ میلیارد دلار می‌رسد. امکان احرازهویت در این پلتفرم برای ایرانیان وجود ندارد ولی ایرانی‌ها بدون احراز هویت و با تغییر ایپی می‌تواند به خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپردازند.

  • صرافی کوینکس (Coinex)

این صرافی ارز دیجیتال در سال ۲۰۱۷ و در هنگ کنک پایه‌گذاری شد. برای ثبت نام ایرانیان در صرافی کوینکس، محدودیت خاصی وجود ندارد. به این ترتیب کاربران ایرانی، خیلی راحت می‌توانند در این صرافی ثبت نام کرده و معاملات خود را انجام دهند. کوینکس بیش از ۱۳ زبان زنده دنیا را پشتیبانی می‌کند. این صرافی یا پلتفرم، رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد.

بهترین صرافی‌های خارجی

  • صرافی هات بیت

در صرافی هات بیت می‌توانید دوستان خود را معرفی و درآمد کسب کنید. از ویژگی‌های دیگر این صرافی می‌توان به فعالیت در حوزه دیفای، امکان معامله ساده با مارجین، قابلیت سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال، استخراج فایل کوین و … اشاره کرد. صرافی هات بیت هم یکی از گزینه‌های مناسب ایرانیان محسوب می‌شود که بدون احراز هویت و با تغییر آیپی در آن فعالیت کنند.

  • صرافی هوبی گلوبال

یکی از قدیمی‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال است که در سال ۲۰۱۳ تاسیس شد. این صرافی در آسیا بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال محسوب می‌شد، اما با ممنوعیت مبادله بیت کوین در چین، افت محسوسی پیدا کرد. با این حال هنوز هم یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال به حساب می‌آید. از مهم‌ترین مزایای هوبی گلوبال، می‌توان به امنیت بسیار بالا، حجم نقدینگی بالا و رابط کاربری ساده اشاره کرد. همچنین ثبت نام و معامله در این صرافی نیاز به احراز هویت ندارد. این صرافی نیز با تغییر آیپی و بدون احراز هویت میتوان در آن فعالیت نمود.

  • صرافی بیت فینیکس (Bitfinex)

این صرافی هم در سال ۲۰۱۲ و در هنگ کنگ شروع به فعالیت کرد. صرافی بیت فینیکس طبق قانون ویرجین در انگلیس اداره می‌شود. از مهم‌ترین ویژگی‌های این صرافی عبارتند از امنیت بالای معاملات، حجم بالای معاملات، ثبت نام بدون احراز هویت، پشتیبانی از اغلب ارزهای فیات و … . همچنین میزان کارمزد در این صرافی بین ۰.۱ تا ۰.۲ است. برای دسترسی به این سایت، باید از ۳ روش مارجین تریدینگ، اکسچنج و مارجین فاندینگ استفاده کرد.  این صرافی نیز با تغییر آیپی و بدون احراز هویت میتوان در آن فعالیت نمود.

  • صرافی کوکوین (Kucoin)

این صرافی که ارز دیجیتال اختصاصی خود با نام Kucoin Shares را دارد در سال ۲۰۱۷ شروع به فعالیت کرده است. صرافی کوکوین از حدود ۴۰۰ جفت ارز پشتیبانی می‌کند. همچنین کارمزد پایین‌تر از ۰.۱ از میزان معامله را دارد. از دیگر ویژگی‌های صرافی کوکوین می‌توان برخورداری از رابط کاربری ساده، عدم‌نیاز به احراز هویت، امنیت بسیار بالا و … را نام برد. پس با تغییر ایپی و بدون احرازهویت امکان ترید در آن وجود دارد.

  • صرافی بینگ ایکس (Bingx)

صرافی بینگ ایکس Bingx یکی دیگر از صرافی‌های محبوب برای ایرانیان است و کاربران ایرانی امکان احراز هویت با مدارک ایرانی خود دارند که امکان معامله ارز دیجیتال تا ۱۲۵ برابر پول را هم می‌دهد. صرافی bingx از نظر حجم معاملات، بین ۵ صرافی برتر جهان قرار دارد. این صرافی پشتیبانی فارسی دارد، اما از امکان واریز و برداشت ریال پشتیبانی نمی‌کند. بینگ ایکس در کشور سنگاپور شروع به فعالیت کرده است و در حال حاضر در بیش از ۱۰۰ کشور جهان شعبه فعال دارد. برخی از ویژگی‌های این صرافی عبارتند از کارمزد پایین معاملات، امکان معامله در بازار فارکس بدون نیاز به احراز هویت و … .

کلام پایانی

انتخاب صرافی خارجی برای ایرانیان، حساسیت‌های خاص خود را دارد. بسیاری از این صرافی‌ها به دلیل قوانین بین‌المللی، امکان احراز هویت برای ایرانیان را ندارند. به همین دلیل کاربران باید با دفت بیشتری صرافی مناسب خود را انتخاب کنند که مهترین آن اعتبار و سابقه خوب آن پلتفرم هست. باید نظرات کاربران حال حاضر ایرانی با ان پلتفرم را نیز، مطالعه کرده که ایا حساب افراد را مسدود کرده اند یا نه. همچنین در آن صرافی ها که به ایرانی ها خدمات ارائه نمی دهند ولی با تغییر ایپی به کشوری دیگر امکان ترید در آن وجود دارد، چگونه با پلتفرم آنها کار کرد که ریسک را به حداقل رساند و درخواست احراز هویت نکنند. با این حال در این مطلب ۷ صرافی مناسب برای ثبت نام و معامله ایرانیان هست، معرفی کردیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا