برای رسیدن به آسایش با این روش ثروتمند شدم

یکی از ویژگی‌ های ثروتمندان واقعی این است که حتی اگر تمام دارایی خود را از دست بدهند، می ‌توانند باز هم آن را بدست آورند زیرا آن ها دهن ثروتسازی دارند. من نیز در اولین قدم برای رسیدن به درآمد میلیاردی تصمیم گرفتم بر روی ذهن و تفکراتخ ود کار کنم و آن را ثروتمند کنم. پس از آن ایده های نابی به ذهنم رسید و با پیاده سازی یکی از ان ها توانستم به یک فرد ثروتمند تبدیل بشوم.

کیوی صادراتی

کیفیت کیوی صادراتی در شهرهایی که این محصول را تولید می کنند پایین و بالا می باشد و طبق منطقه‌ای که کیوی در آن تولید می شود قیمت آن تغییر می کند. که از جمله مهمترین شهرهای تولید کننده کیوی در استانهای مازندران و گیلان می توان به شهرهای چالوس، حویق، لمیر، لیسار، خطبه سرا و تالش اشاره کرد. اکثر خریداران عمده کیوی برای خرید محصول مورد نظر شان به این شهرها مراجعه می کنند.

معمولا برای صادرات از کیویهای استفاده می شود که دارای سایزهای درشت هستند و بسیاری از مشتریان خارجی بیشتر از کشورهای هند و روسیه هستند خواهان خرید کیوی از مناطقی هستند که کیفیت این محصول در آن مراکز بالا می باشد.

برای رسیدن به آسایش با این روش ثروتمند شدم

کیوی در ایران

می ‌توان گفت که شهر تالش در استان گیلان قطب اصلی تولید و فروش کیوی هایوارد سبز در ایران است و تمام مناطقی که قبلا از آنها اسم بردیم تقریباً جزو نواحی توابع این شهرستان می باشند. قیمت امروز کیوی در ایران بستگی به میزان تولید کیوی و کیفیت آنها در شهرستان تالش دارد و به عمده فروش کیوی ایران و جهان تبدیل شده است.

از جمله عواملی که می‌ تواند باعث ارزش افزوده برای کیوی تولید شده در استانهای مازندران و گیلان شود استفاده از بسته بندیهای مناسب می باشد که بتوان محصول کیوی را به صورت چیدمان شده بر روی آنها قرار داد چرا که باعث می شود محصول به صورت کاملا سالم به مقصد برسد و حمل و نقل آن نیز آسان گردد و خرید آن نیز برای مشتریان راحتتر‌ خواهد بود.

برای رسیدن به آسایش با این روش ثروتمند شدم

کیوی خشک خانگی

تمام میوه ها دارای خواص جداگانه هستند از جمله کیوی خشک خانگی که منبع غنی از میوه ها است این میوه سرشار از ویتامین سی بوده و میزان ویتامین آن دو برابر ویتامین سی موجود در پرتقال تامسون و شیش برابر ویتامین موجود در لیمو ترش است و از لحاظ ارزش غذایی هشت برابر سیب می باشد.

از خواص کیوی استوایی برای درمان آسم با مصرف یک عدد کیوی در روز توصیه شده کیوی علاوه بر کمک به گوارش به تجزیه پروتئین در روده هم یاری می رساند تا جذب آن به راحتی امکان پذیر شود.

برای رسیدن به آسایش با این روش ثروتمند شدم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا