هیوندای الانترا جدید با ظاهری متفاوت! (+عکس)

الانترا یکی از مهم ترین محصولات در سابقه کمپانی هیوندای است. معرفی مدل جدیدی از این برند نیازمند بررسی های دقیق است تا بتواند موفقیت بازار را برای کره ای ها تضمین کند…

موبنا هیوندای الانترا یکی از پرفروش ترین محصولات کمپانی هیوندای در بازار جهانی است که از سال ۱۹۹۰ تا کنون روی خط تولید قرار دارد. هیوندای الانترا از سال ۲۰۲۰ در نسل هفتم خود قرار گرفته که حاصل تلاش مهندسان کره ای، سدان بسیار زیبا و جذابی است.

اما با توجه به تغییرات طراحی بویژه در قسمت دماغه اکثر محصولات جدید هیوندای مانند آزرا گرنجور، کنا و استاریا، انتظار می رود که این موج بروزرسانی وارد خانواده الانترا هم بشود. بنابراین براساس تصاویر جاسوسی و سوابق مورد اشاره، رندر جدیدی از الانترا فیس لیفت در نسل هفتم ارائه شده که مشاهده می کنید:

هیوندای الانترا جدید با ظاهری متفاوت! (+عکس)

هیوندای الانترا جدید با ظاهری متفاوت! (+عکس)

برخلاف تصاویر دماغه، در قسمت عقب خودرو تغییرات رادیکالی را مشاهده نمی کنیم.

هیوندای الانترا فیس لیفت

هر چند رندرها منبع قابل اعتمادی برای صحبت درباره یک محصول جدید نیستند اما چون منتشر کننده رندر فیس لیفت جدید هیوندای الانترا، سابقه موفقی در این زمینه داشته و درصد بالایی از پیش بینی هایش درست بوده، رندرهای مذکور به شدت مورد توجه رسانه های مطرح خودرویی قرار گرفته و به قول معروف حسابی سر و صدا به راه انداخته است.

 

مشخصات فنی و قیمت الانترا ۲۰۲۳(مدل فعلی موجود در بازار)

مدل ۲۰۲۳ هیوندای الانترا در بازار آمریکا از ۲۰۵۰۰ دلار قیمت می خورد. در تریم هیبرید برچسب قیمت عدد ۲۴۲۰۰ دلار را نشان می دهد و نسخه پرفورمنس N نیز حدود ۳۳ هزار دلار قیمت دارد.

تریم پایه الانترا از پیشرانه ۲ لیتری تنفس طبیعی ۱۴۷ اسب بخاری استفاده می کند در شرایطی که هیبرید آن ترکیبی از تپنده ۱.۶ لیتری توربوشارژ با موتور الکتریکی را همراه دارد. تریم پرفورمنس ان نیز تا ۲۸۶ اسب بخار خروجی را در اختیار راننده خود قرار می دهد. در بخش جعبه دنده نیز نمونه ۶ سرعته دستی و اتوماتیک دوکلاچه پیش روی مشتریان است.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا