فوت و فن کسب درآمد را بیاموزید!

میلیونرها می دانند که پول ابزار خوبی برای ایجاد شرایط و فرصت های ایده آل است. ثروتمندان خودساخته با این موضوع کاملا موافق هستند که رسیدن به درآمد بالا رابطه بسیار کمی با میزان تحصیلات فرد دارد و بیشتر به تمرکز و اصرار برای رسیدن به موفقیت برمی گردد. تا پایان مقاله همراه ما باشید تا با حوزه سودمند انواع شال، بیشتر آشنا شوید.

شال بلوچی

می توان گفت شال بلوچی بسیار نرم و لطیف است و در ابعاد ۲ در ۱متر تولید می شود.این شال در ابتدا با پارچه های سننتی سوزن دوزی شده مشکی و قرمز طراحی و تولید می شد.

در برخی از انواع این شال ها نوعی بافت در لبه شال مشاهده می شود که به آن کریشی بلوچی می گویند و زیبایی بیشتری به شال می افزاید.

در منطقه بلوچ به دلیل تقاضای گسترده و عمومیت محصول، این شال از قیمت پایینی برخوردار است، ضمن این که جزو ثابتی از پوشاک بازار می باشد.

در سایت ما به سادگی می توانید مراکز خرید ارزان و معتبر این محصول را با کمک مشاوران فروش برجسته بیابید.

فوت و فن کسب درآمد را بیاموزید!

شال بابونه

یکی از مشخصات این شال بابونه تصاویر گل بابونه می باشد که به رنگ سفید با هاله زرد در وسط گل و این نقش نگار در رنگ های مختلف شال دیده می شود.

شاخص دیگر آن می توان به تنوع جنس به کار رفته در شال بابونه اشاره کرد.

چرا که در مدل های مختلف تولید و عرضه می شود.

اگر دنبال ست کردن هستید از شال بابونه با مانتو های مختلف می توانید کمک بگیرید و در بسیاری از مهمانی ها از آن استفاده کنید.

شال بابونه تنوع بالایی دارد یکی از مشخصات آن شال اسلپ بابونه می باشد.

در پایین شال تیکه ای حریر دوخته شده و روی آن از گل بابونه پر شده است.

فوت و فن کسب درآمد را بیاموزید!

شال بچه گانه

برای فصل سرما و زمستان انتخاب و خرید شال بچه گانه پاییزه و زمستانه که ضخیم هستند می تواند درست ترین انتخاب شما باشد.

برخی از شالها از نخهای بافتنی تهیه شده اند و موجب گرما ماندن سر در فصل زمستان می شوند و از سرما خوردن افراد جلوگیری می کنند.

هرکدام از این مدلها قیمتهای متفاوتی دارند و عواملی بر روی قیمت انها تاثیر گذار می باشند و به طور کلی هرچه طراحی روی شال بیشتر باشد و جنس پارچه آن بهتر باشد آن شال قیمت بالاتری را دارا می باشد.

از طرفی در هر فصل قیمت پوشاک مناسب همان فصل بالاتر است برای مثال در فصل زمستان شالهای بافت دارای بالاترین قیمت می باشند.

فوت و فن کسب درآمد را بیاموزید!

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا