به خودتان اعتماد کنید تا به ثروت برسید

امروزه کسب ثروت کار چندان سختی نمی باشد افراد بسیاری در بستر اینترنت با محصولات نظیر ترشیجات و غیره به درآمد پایدار و ثابت دست پیدا کرده اند.

همه‌ی ما باورهایی درباره‌ی چیزهای مختلف داریم که تاثیر مستقیمی بر رسیدن یا نرسیدنمان به موفقیت دارند. هنگامی که باورهای توانمندساز و قدرت دهنده داشته باشیم با تلاش کمتری به دستاوردهایمان خواهیم رسید. در صورتی که باورهایمان محدودکننده باشند گویی در حال هل دادن سنگی بزرگ به بالای صخره‌ی شیب‌دار هستیم.

ترشی مازندران

در سر تا سر دنیا کارخانه ها و کارگاه ها زیادی توسط تولید کنندگان تاسیس شده است که در حوزه ترشی مازندران فعالیت می کنند و در تلاش اند تا سهمی از بازار را در دست بگیرند. البته ترشی انواع و اقسام مختلفی دارد و هر کدام از ملتها روشی خاص و البته سلیقه خاصی دارند در کره نوعی ترشی تولید می شود که تمام ویژگیها و کاربرد یک ترشی را دارد اما اسم آن کیمچی است. و از سبزیجات خاصی تولید می شود ترشی در آفرقا، ایتالیا، ایالات متحده، روسیه و خیلی از کشورها توسط تولید کنندگان با روشها خاص به خودشان تولید و نام گذاری می شود در صورتی که محصولات مشابه بسیار زیاد است و با توجه به زات ترشی می تواند با محصولات دیگری طعم مشابه را داشته باشد.

به خودتان اعتماد کنید تا به ثروت برسید

 

ترشی لیمو

غذا ها و چاشنی های مخصوص جنوب و مخصوصا ترشی لیمو بندری تفاوت عمده ای با ترشی ها و غذا های مناطق دیگر ایران دارند و آن تفاوت در طعم تند آنهاست. در حقیقت مراحل تهیه همه آنها در بسیاری موارد کاملا مشابه شهرهای دیگر است و فقط تندی مضاعف آن باعث شناخته شدن آن از غذاها و چاشنیهای شهرهای دیگر می گردد.

ذائقه فلفل دوست مردم خونگرم شهرهای بندری سبب شده تا استفاده از انواع فلفل های تند در انواع غذاها و ترشیجات آنها رونق بیشتری داشته باشد. طعمی که تحمل آن برای افراد مقیم شهرهای دیگر آسان نبوده و مناسب ذائقه آنان نمی باشد.

ترشی لیمو نیز از این قاعده مستثنی نیست و تفاوت عمده آن با ترشی لیموهای دیگر همین تندی چند برابری آنست که به علت استفاده زیاد از انواع فلفل های سیاه و قرمز و ادویه های مخصوص جنوب در ترکیبات آن است.

لیمو به دلیل داشتن ویتامینها و املاح بسیاری مانند اسید سیتریک، لیمونین و پکتین و همچنین وفور ویتامین C در آن از میوه های خواستنی و مورد توجه در تمام سنین بوده و خواص ریز و درشت آن بر هیچ کس پنهان نمی باشد.

به خودتان اعتماد کنید تا به ثروت برسید

 

ترشی بندری

بسته بندیهای مختلفی برای انواع ترشی بندری مخلوط سبزیجات وجود دارد که بصورت شیشه ای، تک نفره، دبه ای و غیره هستند که برخی از این ترشیها کاملا خرد شده و ریز می باشند و برخی دیگر نیز دارای تکه های درشت هستند یا به عبارت دیگر کمتر خرد شده اند. ترشی مخلوط سبزیجات به هر ترکیبی از سبزیجاتی گفته می شود که در مخلوطی از سرکه، نمک، شکر و آب ترش شده به مدت چند روز بمانند همچنین آنها معمولاً از نظر طعم سبک تر از ترشیهای تند هستند و برای ترش شدن به چند روز نگهداری نیاز دارند. به گفته برخی افراد ترشی سریع با سبزیجات تازه بهتر عمل می کند، فرقی نمی کند که سبزیجات را قبل از ترشی به چه شکلی خرد کنید اما برخی از سبزیجات بهتر است به صورت کامل و بدون خرد شدن مانند گوجه فرنگی و بامیه ترشی شوند.

به خودتان اعتماد کنید تا به ثروت برسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا