با این تکنیکها در حوزه فست فود به ثروت رسیدم

آنچه که کار وفعالیت مرا در حوزه فست فود به موفقیت رساند و آن را از سایرین متمایز کرد،توجه به کیفیت مواد اولیه بود که باعث شد بتوانم محصولی سالم ومناسب به دست مصرف کننده برسانم و همین باعث فروش بیشتر و موفقیت من شد ، برخی از انواع این محصول عبارتند از

فلافل خانگی

فلافل به خاطر سرعت پختی که دارد توانسته است طرفداران زیادی را داشته باشد این غذا در کوتاه ترین زمان تهیه می شود و به همین خاطر در بین همه مردم یک غذای محبوب به شمار می رود.

اگر شما هم دوست دار فلافل خوشمزه هستید با ما همراه باشید تا طرز تهیه فلافل ترد و خوشمزه را به شما آموزش دهیم با یادگیری طرزتهیه فلافل خانگی نیازی به خرید فلافل از بیرون ندارید و می توانید خودتان آن را در خانه تهیه کنید.

اولین مرحله برای درست کردن فلافل این است که نخود ها را خیس کنید، هر چقدر که نخود ها بیشتر خیس بخورند نفخ آن ها از بین می رود و راحت تر نیز چرخ می شوند، پس بهتر است که نخود ها حداقل ۶ الی ۷ ساعت در آب بمانند و سپس چرخ شوند.

با آماده شدن نخود ها می توان موادی مثل فلفل، سیر، گشنیز، سیب زمینی و غیره را به نخود اضافه کرده و آن را میکس نمود، با این روش مواد سریع تر آماده می گردد. پس از این که مواد خوب چرخ و یا میکس شد باید با دست ورز داده شود تا تمام مواد به خوبی مخلوط گردند و طعم بهتری را داشته باشد خال نی توان یک ظرف گود را روی حرارت قرار داد و مقداری روغن به آن افزود و سپس مایع ها را با قالب در درون روغن ریخت، پس از سرخ شدن مواد فلافل آماده خوردن است.

با این تکنیکها در حوزه فست فود به ثروت رسیدم

فلافل منجمد

ماده اصلی فلافل نخود است و شما می توانید برای بازدید از قیمت فلافل منجمد به همین سایت مراجعه نمایید و اطلاعات بدست آورید، نخود از خانواده حبوبات است که سومین خانواده بزرگ گیاهان گلدار است.

سهم ویژه حبوبات در رژیم غذایی میزان پروتئین بالای آنها است که دو تا سه برابر گندم و برنج است و این ویژگی به واسطه سه گانه متقابل (همزیستی) حبوبات با باکتریهای موجود در خاک ممکن می شود و گونه هایی از باکتریها مانند ریزوبیوم به ریشه گیاهان نفوذ می کنند و نیتروژن هوا را به اشکال شیمیایی تبدیل می کنند که گیاه می تواند اسیدهای آمینه بسازد که به نوبه خود بلوکهای سازنده پروتئینها هستند و به لطف این حبوبات به عنوان یک منبع غنی از پروتئین به خصوص در رژیم غذایی آسیایی، آمریکای جنوبی و مدیترانه ای استفاده می شود.

با این تکنیکها در حوزه فست فود به ثروت رسیدم

فست فود

فست فود ها غذاهای سریع پختی هستند که در زمان بسیار کمی آماده می‌ شوند. خود کلمه فست فود به انگلیسی، به معنی غذای سریع است و از خود معنی کلمه می توان به نوع غذاهای fast food پی برد. فست فود، مفهومی متضاد غذای خانگی دارد و غذاهایی را شامل می شود که در رستوران ها و با سرعت زیاد پخته می شوند. انواع ساندویچ ها و برگر ها و مرغ های سوخاری و … جزو فست فود ها هستند که البته در این مقاله به طور کامل با انواع فست فود آشنا خواهید شد.
فست فود ها، منوی جذابی دارند که یک گستره عظیم از خوراکی های خوشمزه را شامل می شود. قیمت فست فود نسبت به سایر غذاهای خانگی و رستورانی ارزان تر و به صرفه تر است و به سرعت آماده و تهیه می گردد. بنابراین لازم نیست مدت زمان زیادی برای پخته شدن آن صبر کنید و این یک مزیت محسوب می شود.

با این تکنیکها در حوزه فست فود به ثروت رسیدم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا