دستگیری۸۵ توزیع کننده مواد مخدر در پایتخت

سردار قادر کریمی روز سه شنبه با حضور در جمع خبرنگاران افزود: شامگاه گذشته ماموران انتظامی با اجرای عملیات ضربتی این افراد را دستگیر و ۴۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر و آلات مصرف مواد از آنان کشف کردند. وی با بیان اینکه ۵۰ درصد دستگیر شدگان سابقه دارهستند خاطر نشان کرد: این افراد در محدوده …

سردار قادر کریمی روز سه شنبه با حضور در جمع خبرنگاران افزود: شامگاه گذشته ماموران انتظامی با اجرای عملیات ضربتی این افراد را دستگیر و ۴۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر و آلات مصرف مواد از آنان کشف کردند.

وی با بیان اینکه ۵۰ درصد دستگیر شدگان سابقه دارهستند خاطر نشان کرد: این افراد در محدوده سرکلانتری ۱۱ تهران دستگیر شده و در خیابان های اقبال، صفا، مازندران و اطراف میدان امام حسین (ع) به فروش مواد مخدر اقدام می کردند.

سردار کریمی با اشاره به اجرای طرح امنیت محله محور یادآور شد: این طرح با هدف برخورد با افراد آلوده کننده محیط در تهران اجرا شده است.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ در ادامه با بیان اینکه عملیات های مختلفی از ابتدای سال جاری در استان تهران اجرا شده خاطر نشان کرد: با انجام ۲۷ عملیات از ۴۰ روز گذشته تاکنون بیش از ۲ تن انواع مواد مخدر در تهران کشف شده است.

وی با بیان اینکه آمار کشفیات پلیس در حوزه مواد مخدر در سال جاری ۱۰۰ درصد افزایش داشته افزود: توزیع و فروش مواد مخدر از دغدغه های مردم است که برای رفع این دغذغه ها عملیات های پلیس در این حوزه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه بسیاری از کشفیات و دستگیری ها در اثر گزارشات مردمی اتفاق می افتد گفت: پلیس به گزارشی های مردم اهمیت داده و پس از بررسی و تحقیقات برخورد لازم با متخلفان انجام می شود.

سردار کریمی همچنین نمایش دستگیرشدگان در حوزه مواد مخدر، سارقان و اراذل و اوباش را موجب امید در مردم دانست و افزود: مردم باید بدانند که همکاری آنان با پلیس در کاهش جرم اثر گذار است.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه جمع آوری معتادان نیز در شورای هماهنی مبارزه با مواد مخدر مطرح شده خاطر نشان کرد: در این شورای پلیس درخواست کرده که تعدادی از مراکز بازپروری در اختیار پلیس قرار داده شود تا طرح دستگیر معتادان و جمع آوری آنان از سطح شهر به سرانجام برسد.

وی همچنین از پاکسازی پاتوق های مواد مخدر در غرب تهران خبر داد و افزود: از ابتدای سال جاری ۶ باند توزیع مواد مخدر دستگیر شده و ۸۰ درصد از پاتوق های مواد مخدر غرب تهران نیز پاکسازی شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا