قرارداد خاص سامسونگ و ایرباس برای خرید ۴۰۰ هزار تلفن همراه و تبلت مقاوم

سامسونگ اخیرا خبر همکاری خود با شرکت ایرباس را رسانه‌ای نموده است. به موجب قرارداد جدید میان این ۲ شرکت، سامسونگ ۴۰۰ هزار دستگاه گلکسی مقاوم را در اختیار کارمندان وزارت کشور فرانسه و مناطق خارج از این کشور قرار خواهد داد.

موبنا – دستگاه‌های منتخب جهت اجرای این برنامه شامل اسمارت‌فون گلکسی Xcover 6 پرو و تبلت گلکسی تب اکتیو ۳ هستند. این دستگاه‌ها مشخصا برای پاسخگویی به نیازهای پلیس ملی، ادارات آتش‌نشانی و نهادهای تامین امنیت مدنی مناسب هستند.

این همکاری بخشی از پروژه‌ای است که توسط یک وزارتخانه فرانسه با نام شبکه رادیویی آینده (Radio Network of the Future) رهبری می‌شود. هدف این پروژه، مدرن‌سازی ارتباطات نیروهای امنیتی داخلی و حرکت از فناوری‌های با پهنای باند کم به سمت شبکه‌های ۴G و ۵G است. این پروژه طی چند سال آینده توسط کنسرسیومی شامل شرکت‌های ایرباس و Capgemini (یک شرکت مشاوره‌ای اصالتا فرانسوی که در حوزه فناوری اطلاعات فعالیت می‌کند) عملیاتی خواهد شد.

کی‌سی چوی؛ معاون ارشد واحد کسب‌وکار تجارب موبایلی سامسونگ و سرپرست تیم جهانی Mobile B2B اعلام کرده که انتخاب سامسونگ مایه افتخار این شرکت کره‌ای بوده و تیم وی از بابت تبدیل شدن دستگاه‌های مقاوم سامسونگ به بخشی از پروژه‌های بزرگ بسیار هیجان‌زده هستند.

 

اریک داوالو؛ مدیر فروش و برنامه‌های اروپایی شرکت ایرباس خاطرنشان کرد که امنیت یک مقوله بسیار حیاتی بوده و سامسونگ صلاحیت خود به‌عنوان یک شریک را اثبات نموده است. فناوری‌های برتر قابل ارائه توسط سامسونگ با ملاحظات حیاتی نیروهای امنیت و نجات کاملا سازگار هستند.

هر ۲ دستگاه گلکسی Xcover 6 پرو و گلکسی تب اکتیو ۳ دارای گواهینامه نظامی MIL-STD-810H هستند. این موضوع بدان معناست که گجت‌های مورد اشاره دارای استقامتی در رده نظامی هستند. دوام همواره یکی از دغدغه‌های کاربران محسوب می‌شود؛ اما این دستگاه‌ها با راهکار امنیتی Samsung Knox در دسترس مشتریان قرار می‌گیرند. این مشخصه سطوح بالاتری از حفاظت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری را برای لایه‌های بالاتر از هسته به ارمغان می‌آورد.

 منبع: آی تی رسان

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا