رمز موفقیت در کسب و کار از نظر بزرگان چیست؟

زمانی که شما کسب و کار خود را شروع می کنید محصولی که انتخاب می کنید بسیار مهم می باشد، گوشی پزشکی لیتمن، سرنگ گاواژ، دماسنج جیوه ای و نظایر آنها از جمله محصولات سودآور می باشند.

گوشی پزشکی لیتمن سفید

گوشی پزشکی لیتمن سفید به تازگی وارد کشور شده است و دارای طراحی بی نظیری می باشد که اغلب پزشکان خوستار استفاده از آن شده اند تولید کننده روپوش و گوشی پزشکی لیتمن کلاس ۳ برای تشخیص و پیشگیری بسیار مهم است و بهتر است از این مدل استفاده شود زیرا دارای قدرت بی نظیر در تشخیص ظریف ترین صدا می باشد.

رمز موفقیت در کسب و کار از نظر بزرگان چیست؟

دماسنج جیوه ای

قبل از استفاده از هر نوع دماسنجی باید ابتدا تفاوت انواع دماسنج جیوه ای پزشکی و معمولی را بدانیم و این که تاریخ مصرف آنها تا چه زمانی است. در‌ دماسنجها و گوشی پزشکی از شیشه ذره بینی استفاده شده است اما در انواع معمولی این‌ گونه نیست نکته دیگر در مورد آنها این است که دماسنج جیوه ای پزشکی دمای حدود ۳۵ الی ۴۲ درجه را نشان می دهد.

رمز موفقیت در کسب و کار از نظر بزرگان چیست؟

سرنگ گاواژ

سرنگ ها هم همانند دیگر اقلام پزشکی و داروها دارای تاریخ انقضا هستند سرنگ گاواژ نیز مستثنی از این قضیه نیست. حتما قبل از استفاده از این سرنگ تاریخ انقضا آن را چک کنید.

این سرنگ ها یک بار مصرف هستند بیماری های واگیردار امروزه به شدت رو به افزایش است استفاده از سرنگ هایی که قبلا استفاده شده اند می تواند منبع قوی ای برای انتقال انواع بیماری های واگیر دار باشد.

رمز موفقیت در کسب و کار از نظر بزرگان چیست؟

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا