هتل سولو(+عکس)

تجسم‌ های اولیه از هتل سولو، بازدید کنندگان را در حال قدم زدن در امتداد تراس وسیع و میان مجموعه ای از دهانه ‌های دایره‌ ای به تصویر می‌ کشند.

موبنا؛ محمدمهدی حیدرپور – معمار شیلیایی Smiljan Radic هتل سولو را به عنوان جدیدترین عنصر افزوده شده به پروژه Solo Houses -یک پارک معماری ابتکاری با هدف پر کردن مناظر دورافتاده اسپانیا با خانه های کوچک به سبک استراحتگاه- معرفی کرده است.

پس از تکمیل، این هتل فضای مرکزی سایت ۲۰۰ هکتاری مورد نظر را به خود اختصاص می دهد. معماری هتل سولو Smiljan Radic با یک تراس طویل مشخص می شود که واحدهای استوانه ای آن در دهانه های دایره ای تعبیه شده قرار می گیرند. طرح این ساختار منحصر به فرد به دنبال مشاهده معمار از یک تخته چوبی با میخ های متعدد روی آن، شکل گرفته است.

هتل سولو(+عکس)

تجسم‌ های اولیه از هتل سولو، بازدید کنندگان را در حال قدم زدن در امتداد تراس وسیع و میان مجموعه ای از دهانه ‌های دایره‌ ای به تصویر می‌ کشند. این دایره ها میزبان خانه‌ های دورانی و یا باغ‌ های طبیعی هستند، در حالی که یکی از بزرگترین دایره ‌ها یک استخر زیبا را در خود جای می دهد. هر واحد نیز با یک پلان ساده و مدور طبقه بندی شده، در حالی که فضای داخلی از دید رهگذران پوشیده است.

هتل سولو(+عکس)

هتل سولو(+عکس)

هتل سولو(+عکس)

هتل سولو(+عکس)

هتل سولو(+عکس)

هتل سولو(+عکس)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا