قیمت انجیر خشک در بازار داخلی

یکی از تنقلاتی که خواص فراوانی دارد، انجیر خشک سفید است. این محصول قند زیادی دارد به صورتی که ۵۰ درصد از کل ان را قند تشکیل داده است انجیر سرشار از پتاسیم، فسفر، کلسیم، منیزیم و ویتامین های A، B، C است و همچنین دارای مقدار زیادی فیبر می باشد. در واقع لینگین نوعی فیبر غذایی غیر محلول می باشد که در انجیر وجود دارد و به همین دلیل از یبوست جلوگیری می کند.

انجیر چه به صورت خشک و چه تازه اگر در رژیم غذایی روزانه مصرف شود می تواند به سلامت بدن کمک فراوانی انجام دهد. قیمت انجیر خشک بر اساس نوع و درجه کیفی آن از ارزان تا گران دسته بندی می شود. در ادامه در مورد خواص و قیمت های مختلف انجیر خشک به شما اطلاعات مفید خواهیم داد.

برای سفارش مستقیم میوه های خشک از جمله انجیر خشک ایوب به صورت فله ای می توانید به شهر یا مراکز ارائه دهنده این محصول مراجعه کنید که در این صورت علاوه بر خستگی مسیر هزینه و وقت شما نیز هدر می رود.

مجموعه آراد برندینگ برای راحتی کار شما خریداران عزیز خرید به صورت آنلاین و اینترنتی را پیشنهاد می دهیم در این صورت شما با صرفه جویی در وقت و هزینه می توانید محصول مورد نظر خود را درب منزل با بسته بندی مناسب تحویل بگیرید.

اگر قصد خرید این محصول را دارید به مجموعه ما که یکی از معتبر ترین ها در این زمینه است مراجعه کند و از این طریق به بهترین و با کیفیت ترین محصول دست یابید.

خواص انجیر خشک خیس شده

امروزه انجیر خشک خیس شده در بین مردم بسیار محبوب است چرا که دارای خواص فراوانی می باشد و قوای جسمی افراد را افزایش می دهد.کالری انجیر خشک نسبت به انجیر تازه ۵ برابر بیشتر است. به طور مثال هر ۱۰۰ گرم انجیر خشک از ۲۴ کاری، ۶ گرم کربو هیدرات، ۳.۳ پروتئین و ۶.۵ گرم برخوردار می باشد. به تمامی افراد پیشنهاد می دهیم که صبح ناشتا انجیرخشک چاق مصرف کنند چرا که دارای خواص بی نظیری است و افراد در برابر انواع بیماری ها ایمن می کند. ان دسته از افرادی که از بوی بد دهن خود رنج می برند می توانند در صبح ناشتا انجیر استفاده کنند تا این مشکل در کوتاه ترین زمان از بین برود.همچنین کسانی که مشکل یبوست دارند باید انجیر را در اب خیس کنند و در صبح ناشتا میل کنند.

قیمت انجیر خشک در بازار داخلی

بسیاری از افراد انجیر خشک در گلاب خیس می کنند و سپس مصرف می کنند چرا که دارای خواص بی نظیری است.در واقع افراد می توانند برای تقویت روده های خود و پیشگیری از یبوست ۷ عدد انجیر را در یک سوم گلاب و اب خیس کنند و هر روز صبح ناشتا تا ۳ هفته میل نمایند.

شاید برای شما سوال پیش امده باشد که انجیر خشک چه طبعی دارد. ما در این قسمت از مقاله پاسخ این سوال را برای شما عزیزان شرح می دهیم. طبع انجیر چه به صورت خشک و چه به صورت تازه باشد، گرم و تر است. بنابراین افرادی که مزاج گرم دارند باید حد اعتدال را در مصرف ان رعایت کنند.افراد سرد مزاج نیز می توانند ان در گلاب خیس کنند و تری مزاج خود را از این طریق افزایش دهند.

 

خرید انجیر خشک آردی

طرفداران بیشماری روز به روز به مصرف این محصول خوشمزه روی می آورند. برای خرید انجیر خشک آردی باید به چند نکته مهم توجه شود تا بتوان مرغوب ترین محصول را از بازار خریداری کرد. اولین نکته ای که در کیفیت این محصولات تاثیر مستقیم دارد مواد نگهدارنده است. مواد نگهدارنده باعث می شوند تا کیفیت این محصول به طور چشمگیری کاهش یابد، از همین روی در هنگام خرید باید به این نکته توجه شود که که انجیر های خشک عاری از هرگونه مواد شیمیایی نگهدارنده باشند. در پروسه تولید انجیر خشک آردی ابتدا انجیر های رسیده را به طور کامل شست و شو می دهند.پس از مرحله شست و شو بلافاصله آرد را رو آن ها می پاشند. وجود رطوبت در این منجیر ها پس از مرحله شست و شو باعث می شود تا آرد به خوبی به این میوه لذیذ چسبیده و آن را به طور کامل پوشش دهد.

قیمت انجیر خشک در بازار داخلی

این محصول مقوی بر اساس عواملی نظیر کیفیت ظاهری، طعم و اندازه استاندارد با قیمت های متنوعی در بازار به فروش می رسند. سایز و ابعاد در قیمت انجیر خشک مهم ترین عامل به شمار می روند. بهترین انجیر خشک ایوب استهبان اگر به صورت با کیفیت خریداری شود دارای مزیت های بیشماری است که میتواند سلامت انسان را به طور قابل توجهی ارتقا دهد. از آنجایی که انجیر خشک منبع غنی از کلسیم است، این ماده مغذی به عنوان افزایش دهنده تراکم استخوان توسط پزشکان به بیمارانی که از پوکی استخوان رنج می برند، توصیه می گردد. همچنین این ماده مقوی با در بر داشتن ماده ای به نام موسیلاژ خاصیت ضد عفونی کنندگی پیدا کرده و می تواند سیستم ایمنی بدن را به طور قابل توجهی تقویت نماید. این ماده نیز می تواند در برطرف کردن گلو درد بسیار موثر باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا