شاسی بلند جدید جیلی حدود ۲۳۰ میلیون تومان! (+عکس)

کابین با توجه به گروه قیمتی میپل لیف اکس۳ پرو محیطی مطلوب و قابل قبول به نظر می رسد. میپل برای خودروی لیف اکس۳ پرو برابر با ۴ سال یا ۱۰۰ هزار کیلومتر گارانتی در نظر گرفته است.

موبنا – میپِل(Maple) برندی جوان است که سابقه فعالیت آن به سال ۲۰۱۱ باز می گردد و در زمینه ارائه محصولات مبتنی بر فناورهای نوین با رویکرد قیمت رقابتی فعالیت می کند. این برند با حمایت کمپانی بزرگ جیلی شکل گرفته و پیش می رود.

یکی از محصولات جدید میپل که براساس خودروی ویژن اکس۳ جیلی شکل گرفته، لیف اکس۳ پرو نام دارد. این خودرو در بازار چین از ۷۲۹۰ تا ۹۹۰۰ دلار قیمت دارد. میپل برای خودروی لیف اکس۳ پرو برابر با ۴ سال یا ۱۰۰ هزار کیلومتر گارانتی در نظر گرفته است.

میپل لیفت اکس3 پرو؛ شاسی بلند 7 هزار دلاری جیلی(+عکس)

خودرو از منظر ابعاد برابر با ۴۰۰۵ میلیمتر در طول، ۱۷۶۰ میلیمتر در عرض و ۱۵۷۵ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز ۲۴۸۰ میلیمتر است.

وزن خالص با توجه به تریم ۱۱۵۷ و ۱۱۹۰ کیلوگرم محاسبه شده است. ارتفاع میپل لیف اکس۳ پرو از سطح زمین ۱۸۵ میلیمتر است.

میپل لیف اکس۳ پرو

در بخش پیشرانه برخلاف انتظارات موجود و چشم انداز برند میپل خبری از پیشرانه الکتریکی نیست! اینجا حرکت خودرو برعهده پیشرانه ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر تنفس طبیعی با ۱۱۳ اسب بخار خروجی و گشتاور ۱۴۳ نیوتن متر است.

متوسط مصرف سوخت حدود ۶.۹ لیتر گزارش شده است.

میپل لیفت اکس3 پرو؛ شاسی بلند 7 هزار دلاری جیلی(+عکس)

در بخش جعبه دنده ۲ آپشن وجود دارد که شامل ۵ سرعته دستی و سی وی تی می شود. سامانه تمام چرخ محرک در این خودرو حضور ندارد.

سیستم ترمز در تمامی چرخ ها دیسکی است. رینگ های آلومینیومی در انداه ۱۶ اینچی ارائه می شوند.

کابین با توجه به گروه قیمتی میپل لیف اکس۳ پرو محیطی مطلوب و قابل قبول به نظر می رسد. از امکانات این قسمت می توان به سیستم تهویه غیراتوماتیک، استارت دکمه ای، ناوبری ماهواره ای، پشتیبانی از فرمان های صوتی، یو اس بی، بلوتوث، نمایشگر لمسی تنظیمات سیستم سرگرمی، سانروف الکتریکی، استراحتگاه دست ردیف جلو، پاور ویندوز هر دو ردیف، آینه الکتریکی مجهز به گرم کن و برف پاک کن عقب اشاره کرد.

در بخش ایمنی نیز باید به کروز کنترل ثابت، ورود بدون کلید، رادار پارک عقب، دوربین عقب، نشانگر فشار باد لاستیک، ای بی دی، ای بی اس، هدلایت اتوماتیک، ایربگ، ایزوفیکس صندلی کودک و… اشاره کرد.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا