لیست قیمت نخ ابریشم طبیعی بروز شد

به طور کلی تمامی نخ پنبه ها دارای انواع مختلفی می باشد که ضخیم یکی از آنها است مقاومت نخ پنبه به حدی باشد که حتی حشرات نمی توانند آسیبی به آن بزنند. از دیگر مزیتهای این نخ این است که بسیار با کیفیت و در رنگهای گوناگون با متراژهای مختلف و ظرافت بسیار تولید می شود همچنین ضخامت در آن متنوع می باشد.

لازم به ذکر است که تراکم الیاف و طولانی بودن آن و کم بودن قطر آن باعث مرغوبیت در این نوع نخ می باشد. طول الیاف در نخ پنبه و تولیدی ترمه ابریشم متفاوت است و به پنج بخش تقسیم بندی می شود که از آن جمله الیاف کوتاه متوسط بلند بسیار بلند و بلند متوسط می باشند. قطر الیاف و ضخامت تارهای آن نیز در این نخ متفاوت است.

می توانید با مراجعه به سایت آراد برندینگ و انتخاب محصول مورد نظر آن را با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب در هر لحظه از شبانه روز با چند کلیک ساده ثبت سفارش و خریداری نمایید.

یکی از گرانترین و به عبارتی لاکچری ترین نخهایی که به فروش می رسد، ابریشم است که برای دوخت لباسهای زیبا و شیک از آن استفاده می نمایند که از قیمت بالایی برخوردار می باشند.

این نخها مقاومت بسیار بالایی دارند و خیلی دیر دچار پوسیدگی می شوند و نسبت به حرارت نیز استحکام بالایی دارند.

این نخها دیر پوسیده می شوند که یکی از ویژگیهای بسیار مثبت آن می باشد و شاید هم یکی از دلایل گران بودن این نخ است.

نخ ابریشم

از این نخها استفاده های گوناگونی می شود و در تولید انواع پارچه و دوخت لباسهای مجلسی مانند لباس مجلسی زنانه گیپور سعی می نمایند از این نخها استفاده کنند زیرا مقاومت بالایی دارد و از دوام زیادی نیز برخوردار می باشد.

بهتر است بگوییم مقاومت نخ ابریشم در حدی می باشد که در برابر فشار و کشش با دوام می باشد و با اجسامی که نسبتا تیز می باشند به راحتی پاره نمی شوند.

لیست قیمت نخ ابریشم طبیعی بروز شد

برای تولید این نوع نخ از بهترین دستگاه ها استفاده می شود که بسیار پیشرفته نیز هستندو باعث نمی شود که از کیفیت این نخها ذره ای کم شود که قیمت نخ ابریشم بسته به کیفیت متفاوت از همدیگر می باشد.

این نخها از ضخامت بسیار مناسبی برخوردار بوده و طبق استانداردهای موجود تولید می شوند.

نخهای ابریشم در برابر کشش بسیار مقاوم اند و به راحتی فرسوده نمی شوند و به همین دلیل یک محصول صادراتی گران شناخته شده است که در بسته بندیهای زیبا و برای دوخت پارچه هایی مانند پارچه داکرون ابریشمی و مانند آن به خارج از کشور صادر شده و تجارت خوبی نیز در این زمینه صورت می گیرد.

نخهای ابریشمی مشخصاتی دارد که با نخهای دیگر اشتباه گرفته نشود که در زیر بیان خواهیم نمود.

  • این نخها به شدت با کیفیت هستند و مرغوبیت بالایی دارند.
  • همچنین این نخها بسیار منعطف می باشند و به دلیل جنس درجه یک نرم نیز هستند.

نخ پنبه اصل

با گسترش کارخانه های نساجی نخ پنبه و ترمه ابریشم در انواع اصل و مصنوعی تولید شد پارچه های بسیاری از نخ پنبه تولید می شوند و مورد استفاده مردم قرار می گیرد. در بسیاری از کشورها نخ پنبه را با انواع نخهای دیگر ترکیب می کنند و از آنها لباسهای گوناگون تولید می کنند که از مقاومت مناسبی برای فصول سرد سال برخوردار است.

لیست قیمت نخ ابریشم طبیعی بروز شد

از پرمصرف ترین و با اهمیت ترین نخها در صنعت نساجی نخ پنبه می باشد که همچنین دارای رطوبت بسیار بالایی است و در هنگام استفاده از لباس از جنس نخ ابریشم طبیعی پنبه از احساس خوبی برخوردار می شوید. همانگونه که می دانید نوزادان از جمله افرادی هستند که پوست بدن آنها بسیار ظریف و حساس می باشد و معمولا لباسهای آنها را از نخ پنبه تولید می کند.

همچنین در تولید حوله ها نیز از نخ پنبه استفاده می کنند. شاید برایتان جالب باشد که دستمال کاغذیها را نیز از نخ پنبه تولید می کند از آنجایی که کیفیت خواب برای همه انسانها مهم می باشد و همه دوست دارند که در رختخوابی استراحت کنند که نرم و لطیف باشد. نخ پنبه را در تولید کالای خواب نیز به کار می برند و همچنین در انواع آب و هوا می توانید از لباسهای نخ پنبه استفاده کنید و از آنجا که آلرژی و ضد حساسیت می باشند اغلب لباسهای زیر از نخ پنبه تولید می شوند. یک نوع استفاده جالب از نخ پنبه برای بستن انواع گونیها مانند برنج نیز استفاده می کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا