دانگ فنگ هائوجی؛ شاسی بلند لوکس ارزان قیمت چینی! (+عکس)

دانگ فنگ هائوجی از منظر ابعاد برابر با ۴۷۲۰ میلیمتر در طول، ۱۹۱۰ میلیمتر در عرض و ۱۷۰۲ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورها نیز ۲۸۲۵ میلیمتر گزارش شده است. وزن خالص هائوجی ۱۶۰۸ کیلوگرم است.

موبنا دانگ فنگ یک شاسی بلند جدید با نام هائوجی را در لیست فروش خود قرار داده که مدل ۲۰۲۲ آن در بازار چین با توجه به تریم از ۱۸۵۳۰ تا ۲۰۴۳۰ دلار قیمت دارد.

دانگ فنگ هائوجی از منظر ابعاد برابر با ۴۷۲۰ میلیمتر در طول، ۱۹۱۰ میلیمتر در عرض و ۱۷۰۲ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورها نیز ۲۸۲۵ میلیمتر گزارش شده است. وزن خالص هائوجی ۱۶۰۸ کیلوگرم است.

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، این خودرو با برند ایولوس(متعلق به دانگ فنگ) طراحی بسیار زیبایی دارد. در قسمت دماغه عناصر کرومی زیادی به کار گرفته شده تا حس یک شاسی بلند لوکس را انتقال دهد.

در رابطه با پیشرانه بازهم یک چینی دیگر را با تپنده ۱.۵ لیتری ملاقات می کنیم که با کمک توربوشارژ حدود ۲۰۵ اسب بخار خروجی و ۳۰۵ نیوتن متر گشتاور دارد. این مجموعه با جعبه دنده ۷ سرعته دی سی تی در ارتباط با محور جلو هماهنگ می شود.

ظرفیت باک بنزین ۵۲ لیتر است. متوسط مصرف سوخت دانگ فنگ هائوجی ۶.۹ لیتر محاسبه شده است. بیشینه سرعت نیز ۱۹۰ کیلومتر برساعت است.

سیستم ترمز در تمامی چرخ ها دیسکی است و رینگ های استاندارد در اندازه ۱۹ اینچی ارائه می شوند.

دانگ فنگ هائوجی

کابین طراحی مدل روز و باکیفیتی را نمایش می دهد. از امکانات این قسمت می توان به نمایشگرهای دیجیتال اطلاعات کیلومتر و تنظیمات سیستم سرگرمی، سیستم تهویه اتوماتیک، استارت دکمه ای، درب صندوق الکتریکی باز/بسته بدون دخالت دست، نورپردازی داخلی، بلوتوث، پورت یو اس بی، پشتیبانی از فرمان های صوتی، ناوبری ماهواره ای، تنظیم الکتریکی صندلی راننده و سرنشین، استراحتگاه دست هر دو ردیف، پاورویندوز هر دو ردیف، اسکای روف پانورامیک الکتریکی، آینه های برقی با تاشوی خودکار/گرم کن، سنسور باران و برف پاک کن عقب اشاره کرد.

در بخش ایمنی نیز می توان مواردی مانند: ورود بدون کلید، رادار پارک جلو و عقب، کروز کنترل تطبیقی، دوربین عقب، ای بی اس، ای بی دی، پایداری الکترونیکی، دستیارترمز، نشانگر فشار باد لاستیک، دستیار حرکت در سربالایی و سرپایینی، سیستم پارک اتوماتیک، نور بالا و پایین اتوماتیک، ایزوفیکس صندلی کودک و ایربگ کامل را نام برد.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا