مشخصات موتورولا «اج ۳۰Neo» فاش شد

طبق گزارشی جدید موتورولا به زودی از یک موبایل سری اج با نمایشگر pOLED، دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و در چهار رنگ مختلف رونمایی می کند.

موبنا – به گزارش گیزموچاینا، قرار است موتورولا چند موبایل سری اج را در هشتم ستامبر (۱۷ شهریور) رونمایی کند پیش بینی می شود این شرکت چینی موبایل «اج ۳۰Neo» را در همین رویداد رونمایی کند. اکنون گزارشی جدید رنگ ها و طراحی دستگاه را فاش کرده است.

طبق شایعات موبایل «اج ۳۰Neo» همان «اج ۳۰ لایت» است که احتمالا با تراشه اسنپ دراگون SoC 695 ، حافظه ذخیره ۲۵۶ و RAMبا ظرفیت ۸ گیگابایتی عرضه می شود.

ایوون بلاس افشاگر حوزه موبایل ها با همکاری وب سایت ۹۱mobiles تعدادی از تصاویر «اج ۳۰Neo» را فاش کرده اند. طبق این اطلاعات دستگاه در چهار رنگ سیاه، اونیکس، Very Peri( نوعی بنفش)، آکوا فوم(نوعی سبز)، Ice Palace( آبی یخی) عرضه می شود.

دوربین سلفی موبایل زیر یک بریدگی روی نمایشگر قرار دارد. پشت دستگاه نیز طراحی ساده ای با یک ماژول دوربین مستطیل شکل با ۲ لنز دیده می شود.

در کنار این موارد موبایل جدید موتورولا احتمالا پورت یو اس بی سی دارد.

در کنار این موارد پیش بینی می شود «اج ۳۰Neo» با نمایشگر pOLED در اندازه ۶.۲۸ اینچی و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی به بازار می آید. احتمال دارد دوربین اصلی دستگاه ۶۴مگاپیکسلی و باتری آن ۴۰۲۰ آمپری باشد. همچنین دستگاه از شارژ ۳۰ وات پشتیبانی می کند.

 منبع: مهر 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا