بهترین نرم افزار طراحی لوگو

لوگو قلب کسب و کار شماست. بدون شک سایر عوامل مرتبط نیز مهم هستند، اما یک لوگو مطمئناً اولین برداشت از برند شما است. یک لوگوی عالی ترکیبی زیبا از حروف، اشکال و رنگ ها است. و برای به دست آوردن یک لوگوی قدرتمند قطعا به بهترین نرم افزار طراحی لوگو نیاز دارید. این مقاله شامل لیستی از بهترین نرم افزارهای طراحی لوگو در مقایسه با طراحان است.

یک نرم افزار طراحی لوگو به شما کمک می کند تا یک لوگوی ساده و چشمگیر را بدون زحمت طراحی کنید. شما می توانید یک فریلنسر حرفه ای یا یک شرکت را برای ایجاد لوگو برای کسب و کار خود استخدام کنید. اما، گاهی اوقات برون سپاری طراحی لوگوی شما می تواند کمی روی جیب شما سنگین باشد. در عوض، می توانید خودتان با کمک یک برنامه طراحی لوگوی مقرون به صرفه این کار را انجام دهید. اما پیشنهاد می شود در طراحی لوگو به رنگ ها نیز توجه شود.

چگونه بهترین نرم افزار طراحی لوگو را انتخاب کنیم – به دنبال چه چیزی باشیم؟

یک نرم افزار طراحی لوگو ویژگی های مختلفی را برای ایجاد یک لوگوی زیبا و مرتبط برای کسب و کار شما فراهم می کند. تعدادی نرم افزار طراحی لوگو به صورت رایگان و پولی در اینترنت وجود دارد و می توانید هر طور که دوست دارید از آنها استفاده کنید. یک نرم افزار طراحی لوگو باید به اندازه کافی کارآمد باشد که بدون تلاش زیاد، یک لوگوی جذاب ارائه دهد. به موارد زیر توجه کنید.

سهولت استفاده: استفاده از نرم افزار طراحی لوگو باید آسان باشد. به طوری که حتی یک مبتدی هم می تواند از آن استفاده کند. معمولاً نرم‌افزارهای طراحی لوگو بر اساس قابلیت کشیدن و رها کردن هستند و برای ایجاد یک لوگوی زیبا نیازی نیست جز کشیدن عناصر به محل مورد نظر کاری انجام دهید.

قیمت: مطمئن شوید که چیزی که در جیب شما خیلی سنگین است برداشته اید. با این حال، بسته به نیاز لوگوی خود، می‌توانید به جای هر نرم‌افزار برتر، یک نرم‌افزار ۱۰۰% رایگان انتخاب کنید.

ویژگی ها: خوب، یکی دیگر از عوامل مهم این است که نرم افزار انتخاب شده چه نوع ویژگی هایی را به شما ارائه می دهد. شما می توانید قبل از نهایی کردن هر نرم افزاری آزمایشی را انجام دهید. مطمئن شوید که نرم افزار طراحی به شما اجازه می دهد تا سفارشی سازی های دلخواه را در لوگوی خود انجام دهید و سپس آن را دنبال کنید.

لیست بهترین نرم افزار طراحی لوگو برای طراحان:

  1. Adobe Illustrator
  2. CorelDraw
  3. DesignEvo
  4. TurboLogo
  5. Adobe Photoshop
  6. GIMP
  7. Inkscape
  8. Canva
  9. Hatchful by Shopify
  10. Affinity Designer
  11. Gravit Designer
  12. Adobe Spark

۱. Adobe Illustrator – بهترین نرم افزار طراحی لوگو

 

logo designing software

Adobe Illustrator بخشی جدایی ناپذیر از Adobe Creative Suite است که دارای ویژگی های فراوانی است که به شما امکان می دهد در کمترین زمان لوگو های درخشان ایجاد کنید. شما می توانید لوگو ها، نقاشی ها و نمادها را با ویژگی های قدرتمند موجود ایجاد کنید. Adobe Illustrator برای برنامه های طراحی برداری استفاده می شود. بنابراین، تا حد زیادی بهترین ویرایشگر گرافیک برداری است. علاوه بر این، ویرایشگر طراحی برداری لوگو های کاملاً مقیاس بندی شده را در اختیار شما قرار می دهد. از این نرم افزار میتوان برای طراحی گرافیک، طراحی کاتالوگ و طراحی ست اداری بهره برد.

۲. CorelDRAW – بهترین نرم افزار طراحی لوگو برای حرفه‌ای ها

 

logo design software

CorelDRAW راه درازی را در زمینه طراحی لوگو پیموده است. فرقی نمی کند، اگر شما یک مبتدی یا یک طراح لوگو حرفه‌ای هستید، CorelDRAW روند طراحی لوگوی شما را آسان می کند. علاوه بر این، ابزارهایی مانند Corel Capture و Corel Photopaint تجربه طراحی لوگوی شما را افزایش می دهند. بنابراین، لوگوهای ساخته شده با CorelDRAW بسیار حرفه ای و از نظر کیفیت برتر هستند. بنابراین، CorelDRAW را به یکی از بهترین ابزارهای طراحی لوگو در بازار تبدیل کنید. این دقت رنگ و انعطاف پذیری بی نظیری را برای ارائه یک لوگوی خیره کننده ارائه می دهد.

۳. DesignEvo – بهترین لوگو ساز برای مبتدیان

 

Logo designing software DesignEvo

DesignEvo با ارائه بیش از ۱۰۰۰۰ الگوی لوگو و میلیون‌ها آیکون باعث می‌شود ایجاد لوگو برای برند شما هرگز به این آسانی نباشد، حتی اگر در طراحی مبتدی باشید. علاوه بر این، فهرستی جامع از تم ها در میان قالب ها دارد. شما می توانید طرح هایی را پیدا کنید که به بهترین وجه برای شرکت شما مناسب هستند. به عنوان یک برنامه وب جدید برای ایجاد لوگوی سفارشی خود، اشکال بسیاری و بیش از ۱۰۰ فونت زیبا و خوانا را ارائه می دهد. در عرض چند دقیقه، می توانید نتایج باورنکردنی به دست آورید. گزینه های سفارشی سازی شگفت انگیزی دارد. فقط با اجازه دادن به خلاقیت خود می توانید رنگ، اندازه، فونت، پس زمینه، موقعیت و هر چیزی را که می خواهید تغییر دهید.

۴. TurboLogo – بهترین سازنده لوگو برای مشاغل کوچک و متوسط

 

turbologo

TurboLogo یکی از بهترین سازندگان لوگو آنلاین است، به ویژه برای مشاغل کوچک و متوسط. علاوه بر این، این یکی از سریع ترین و ساده ترین راه حل ها برای طراحی لوگوی برند است. و تعجب نکنید، زیرا می توانید به معنای واقعی کلمه یک لوگو با طراحی زیبا و خلاقانه با استفاده از TurboLogo در عرض چند دقیقه ایجاد کنید.

۵. Adobe Photoshop – بهترین نرم افزار طراحی لوگو برای طراحان گرافیک

Adobe Photoshop در واقع ابزاری باشکوه از خانواده Adobe است که به عنوان استاد ویرایش تصویر شناخته می شود. این ابزار برای طراحان حرفه ای ساخته شده است تا تصاویر زرق و برق دار، نقاشی های سه بعدی، آیکون ها و لوگوها را ایجاد کنند. ویژگی های مثال زدنی مختلف مانند فیلترهای هنری، سطوح رنگ، بافت و بسیاری موارد دیگر، فتوشاپ را به مطلوب ترین نرم افزار طراحی گرافیک تبدیل کرده است. اما، برای ایجاد لوگوهای موثر، باید مهارت های فتوشاپی داشته باشید. برای کاربران مبتدی نیز کاملاً کار می کند. و ویژگی های کاربر پسند طراحی گرافیک را به آسانی پای می کند.

۶. Gimp – نرم افزار طراحی لوگو رایگان

Gimp یک نرم افزار رایگان طراحی لوگو و ویرایشگر تصویر منبع باز است. Gimp با ویژگی هایی همراه است که دارای یک رابط بصری است که به شما امکان می دهد طرح های زیبایی ایجاد کنید. با این حال، GIMP تنها برای کاربران باتجربه نیست، بلکه حتی آماتورها نیز می توانند از آن برای ارائه آثار هنری شگفت انگیز استفاده کنند. شما می توانید از آن برای پلتفرم هایی مانند لینوکس، مک او اس ایکس و ویندوز استفاده کنید. و بسیاری از پلاگین های شخص ثالث در دسترس هستند که به شما امکان می دهند لوگو را به راحتی طراحی کنید.

۷. Inkscape – نرم افزار طراحی لوگو رایگان

Inkscape یک ابزار طراحی وکتور قوی رایگان و منبع باز است. این یک انتخاب ایده آل برای تصویرسازی و طراحی هر شکل دیگری از گرافیک است. کتابخانه طراحی وب به شما کمک می کند تصاویر، لوگوها و سایر گرافیک های وب خیره کننده تولید کنید. Inkscape از فرمت فایل SVG (گرافیک برداری مقیاس پذیر) مانند بسیاری دیگر پشتیبانی می کند. در حالی که، شما آزاد هستید که سایر فرمت های فایل را نیز وارد و صادر کنید. Inkscape به طور کامل با Mac OS X، Windows و Linux سازگار است. و این مطمئناً Inkscape را به بخشی جدایی ناپذیر از جعبه ابزار هر طراح گرافیک آماتور تبدیل می کند.

۸. Canva – بهترین نرم افزار طراحی لوگو آنلاین

Canva یک نرم افزار قدرتمند طراحی لوگو آنلاین است. هر حرفه ای یا سازمانی می تواند به سرعت طراحی گرافیکی چشمگیر ایجاد کند. ایجاد یک لوگو با استفاده از Canva بسیار ساده است. اگر تازه شروع به کار کرده اید می توانید از نسخه رایگان استفاده کنید و پس از اینکه به آن عادت کردید از نسخه Canva Pro فقط با ۹.۹۵ دلار در ماه استفاده کنید. با این حال، برای شروع سریع به هیچ تجربه طراحی برای استفاده از Canva و برخی دیگر از نرم افزارهای طراحی وب نیاز ندارید.

۹. Hatchful توسط Shopify  – نرم افزار طراحی لوگو رایگان

بدون شک Hatchful logo maker یک نرم افزار طراحی لوگو فوق العاده است که توسط Shopify طراحی شده است. لوگوهای شگفت انگیزی را برای کسب و کار شما ارائه می دهد. ایجاد لوگو با Hatchful فقط یک راهپیمایی است. ابتدا باید زمینه مرتبط با کسب و کار خود مانند بازی، هنر، فناوری و غیره را انتخاب کنید. سپس از میان گزینه های داده شده یک طرح بندی مناسب را انتخاب کنید. و سپس نام و شعار کسب و کار خود را اضافه کنید (با این حال، یک شعار اختیاری است). اکنون می‌توانید بهترین لوگوی مناسب را انتخاب کنید که به نظر می رسد کسب و کار شما را بهتر توصیف می‌کند. با این حال، شما آزاد هستید که آن را ویرایش کنید و لمس شخصی خود را به آن بدهید.

۱۰. Affinity Designer

Affinity Designer یک ابزار طراحی گرافیک برداری است. این به شما کمک می کند منحنی های دقیق ایجاد کنید و اشکال زنده را برای تصویر برداری سفارشی کنید. مطمئناً Affinity Designer یک راه حل ایده آل برای تصویرگران، طراحی های UI است. با ویژگی های قدرتمند همراه شده است تا نتایج شگفت انگیزی به شما ارائه دهد. این یک رقیب خوب برای سایر موارد ذکر شده در لیست است.

در آخر پیشنهاد می‌کنیم برای سفارش طراحی لوگو حرفه ای به نمونه کار طراحی لوگو استودیو خلاقیت سیاره آبی مراجعه نمایید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا