بهترین مدل‌های پیانو یاماها

شرکت یاماها را می‌توانیم یکی از مشهورترین و معتبرترین شرکت‌های تولید کننده پیانو در دنیا بدانیم که در سال‌های اخیر با تولید پیانوهای با کیفیت و حرفه‌ای، این امکان را برای نوازندگان فراهم کرده تا بتوانند با خرید محصولات این شرکت به یادگیری، اجرا و حتی ضبط استودیویی بپردازند.

ما قصد داریم محبوب‌ترین و بهترین مدل‌های پیانو یاماها را به شما معرفی کنیم تا بر اساس بودجه و نیاز خود، ساز مورد نظر خود را تهیه کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا امکانات و قیمت پیانو یاماها را در مدل‌های مختلف، توسط کارشناسان و مشاورین سازکالا بررسی نماییم.

Yamaha P-125

Yamaha P-125

مدل P-125 شرکت یاماها یک پیانوی پرفروش است که برای افرادی که به دنبال خرید یک پیانوی همه کاره با قیمت مناسب هستند، بهترین گزینه است. وزن سبک این پیانو در کنار صدای بی نظیر آن، این محصول را به گزینه‌ای مناسب برای نوازندگان مبتدی و یا سطح متوسط تبدیل کرده است.

اکشنی که برای این پیانو در نظر گرفته شده، اکشن GHS شرکت یاماها می‌باشد که حسی نزدیک به پیانوهای گرند را برای شما به ارمغان می‌آورد. همچنین این محصول از اتصال USB MIDI بهره می‌برد که امکان اتصال به کامپیوتر را فراهم می‌کند. برای مشاهده قیمت پیانو p125  و بررسی مشخصات آن می‌توانید از این قسمت استفاده نمایید.

Yamaha P45

این مدل، یکی از ارزان‌ترین پیانو دیجیتال‌هایی است که شرکت یاماها تاکنون به بازار عرضه کرده است؛ اما با همین قیمت مناسب نیز می‌توانید از امکانات حرفه ای که شرکت یاماها برای محصولات خود در نظر می‌گیرد استفاده کنید. برای این محصول از تکنولوژی AWM استفاده شده است که یک سیستم سمپلینگ مدرن است.

بر روی این پیانو اسپیکرهای ۶ وات در نظر گرفته شده و همچنین پلی فونی این پیانو برابر با ۶۴ نت می‌باشد.  قیمت پیانو p45 یاماها  را در این قسمت از فروشگاه اینترنتی سازکالا مشاهده نمایید. نکته جالب این است که این پیانو در وبسایت آمازون با نام P71 به فروش می‌رسد!

Yamaha Arius YDP-164

Yamaha Arius YDP-164

هنگامی که این پیانو را خریداری می‌کنید، یک صندلی پیانو نیز به شما تقدیم می‌شود. بنابراین با خرید این محصول یک پکیج کامل برای نوازندگی پیانو در خانه دریافت می‌کنید. برای این مدل از صدای پیانوی CFX  شرکت یاماها استفاده شده که یکی از محبوب‌ترین پیانو گرندهای این شرکت به شمار می‌رود.

همچنین پلی فونی ۱۹۲ نت و اکشن GH3 این محصول، آن را به یکی از بهترین مدل‌های پیانو دیجیتال‌های شرکت یاماها تبدیل کرده است. این پیانو از اتصال USB نیز برخوردار است که امکان اتصال به انواع سیستم را به شما می‌دهد. قیمت پیانو ydp 164  را در این قسمت از سایت سازکالا مشاهده نمایید.

Yamaha Piaggero NP-32

سری پیانوهای Piaggero در واقع پیانو دیجیتال‌های کوچکی هستند که برای استفاده در اجراهای زنده، مسافرت و یا یادگیری پیانو مناسب هستند. برای ساخت این محصولات از تکنولوژی AWM استفاده شده است که صداهایی بسیار با کیفیت را در اختیار نوازندگان قرار می‌دهد. همچنین اکشن GST حسی بسیار نزدیک به پیانوهای آکوستیک را برای شما به ارمغان می‌آورد.

برای استفاده از این پیانو می‌توانید تنها از ۶ عدد باتری AA استفاده کنید. همچنین این پیانو به شکل مستقیم به اپلیکیشن iOS شرکت یاماها متصل می‌شود که امکانات جالبی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

Yamaha Clavinova CSP-150

Yamaha Clavinova CSP-150

اگر شما یک نوازنده حرفه ای هستید، این موضوع را می‌دانید که برای دست یابی به صدای مورد نظر، باید بهترین پیانوی ممکن را خریداری کنید. یکی از بهترین و حرفه ای‌ترین مدل‌های پیانو دیجیتال‌هایی که شرکت یاماها تاکنون تولید کرده، پیانو CSP-150 می‌باشد.

این محصول مناسب افرادی است که می‌خواهند با کیفیت‌ترین صداهای ممکن را از یک پیانوی دیجیتال به دست آورند؛ به طور کلی شما با این پیانو به ۷۰۰ صدای مختلف دسترسی خواهید داشت. برای این پیانو از تکنولوژی VRM نیز استفاده شده که لرزش پیانوهای آکوستیک را شبیه سازی می‌کند.

Yamaha Arius YDP-103

در میان پیانوهای پرفروش شرکت یاماها، نمی‌توانیم مدل YDP-103 را نادیده بگیریم. این پیانو از اکشن‌های GHS بهره می‌برد و برای صدای آن نیز از تکنولوژی AWM استفاده شده است.

برخلاف بسیاری از مدل‌های مبتدی که تنها از یک پدال برخوردار هستند، برای این محصول از سه پدال استفاده شده است تا کنترل بیشتری بر روی نوازندگی خود داشته باشید. این محصول به طور کل مناسب افرادی است که سطح نوازندگی متوسطی دارند و به دنبال خرید پیانویی هستند تا حس نوازندگی با یک پیانوی آکوستیک را در خانه تجربه کنند.

Yamaha CP88

پیانوهای استیج در میان نوازندگان که به اجرای زنده می‌پردازند، طرفداران بسیاری دارد زیرا می‌توانید با آن‌ها به صدای پیانو و حتی سازهای دیگر نیز دسترسی داشته باشید.

مدل CP88 شرکت یاماها از جمله پرفروش‌ترین پیانو استیج‌های دنیا به شمار می‌رود که بهره مندی آن از تکنولوژی AWM2 و سیستم همر NW-GH باعث شده تا حسی فوق العاده را از آن دریافت کنید. ۵۷ صدای مختلف برای این محصول در نظر گرفته شده که از میان آن‌های می‌توانیم به صدای انواع سینت، سازهای زهی و حتی ارگ‌های مختلف اشاره کنیم.

Yamaha DGX-660

اگر می‌خواهید یک پیانوی دیجیتال با صداهای مختلف خریداری کنید که قابلیت ضبط صدا را برای شما فراهم کند، این محصول مناسب شما می‌باشد. موتور صدایی این پیانو، موتور صدایی بی نظیر CF Sound Engine  است که سمپل‌های دقیقی از پیانوهای گرند برای آن در نظر گرفته شده است.

همچنین اکشن GHS شرکت یاماها حسی بسیار نزدیک به پیانوهای آکوستیک را برای شما به ارمغان می‌آورد. نکته مهم در مورد این محصول این است که شما به راحتی می‌توانید ایده‌های خود را با آن ضبط کنید. حتی یک ورودی میکروفون برای ضبط وکال در این محصول در نظر گرفته شده است.

Yamaha Piaggero NP-12

Yamaha Piaggero NP-12

اگر می‌خواهید یک پیانوی دیجیتال برای کودک خود خریداری کنید، این محصول بهترین گزینه برای شما خواهد بود. برای این پیانو ۶۱ عدد کلاویه در نظر گرفته شده که در مقایسه با پیانوهای ۸۸ کلاویه ای عادی، اندازه کوچک‌تری دارد.

وزن بسیار کم، قیمت بسیار مناسب  و همچنین بهره مندی از سیستم صدایی AWM در این محصول آن را به پیانویی بسیار کاربردی تبدیل کرده است. شما همچنین می‌توانید این محصول را به اپلیکیشن iOS یاماها متصل کرده و یا با استفاده از باتری به نوازندگی با آن بپردازید.

Yamaha Arius YDP-184

سری پیانوهای Arius شرکت یاماها، پیانوهای کنسول مانندی هستند که مناسب افرادی می‌باشند که می‌خواهند بهترین صدا و حس را هنگام نواختن در خانه و یا استودیو به دست آورند. برای YDP-184 از تکنولوژی AWM استفاده شده است و اکشن Granded Hammer حس فوق العاده‌ای را به شما منتقل می‌کند.

این محصول دارای ۱۴ صدای مختلف است و بهره مندی از اتصال USB در این محصول باعث می‌شود تا بتوانید به راحتی آن را به کامپیوتر خود متصل کنید و ایده‌های خود را ذخیره کنید.

Yamaha YDP 144

Yamaha YDP 144

پیانو دیجیتال YDP 144 یک پیانوی مقرون به صرفه است که دارای ۸۸ کلاویه با روکش عاج مصنوعی می‌باشد. کلاویه‌های این پیانو به ترتیب از چپ به راست سبک‌تر هستند. از دیگر ویژگی‌های این پیانو این است که دارای اکشن ۳ سنسور است که با توجه به این ویژگی حساسیت کلاویه‌ها به میزان فشار ضربه افزایش یافته و موجب پخش صدای بیشتری می‌شود.

پلیفونی پیانو YDP 144 ، ۱۹۲ نت است که به این معنی است که در یک زمان حداکثر ۱۹۲ صدا را می‌تواند پخش کند. این پیانو ۳ پداله است و از لحاظ خروجی اسپیکر نیز این پیانو دارای خروجی ۱۶ وات می‌باشد. قیمت پیانو ydp 144  را می‌توانید در سایت سازکالا مشاهده نمایید.

سخن پایانی

حال که با محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین پیانوهای شرکت یاماها آشنا شدید، شاید از خود بپرسید چگونه می‌توان این پیانوها را به راحت‌ترین شکل ممکن خریداری کرد؟

خوشبختانه فروشگاه سازکالا به عنوان نمایندگی رسمی برند یاماها در ایران امکان خرید بهترین و جدیدترین مدل‌های پیانو شرکت یاماها را برای شما فراهم کرده است. برای آن که بتوانید پیانوی مورد نظر خود را خریداری کنید، تنها کافی است با مشاورین این شرکت تماس حاصل فرمایید. برای این کار می‌توانید با شماره تلفن ۰۲۱۵۴۷۷۲ تماس گرفته و یا به وبسایت  sazkala.com مراجعه نمایید.

دکمه بازگشت به بالا