انواع درب ضد سرقت قهوه ای ۴۰۵ یک و نیم لنگه

در مقایسه با دربهای چوبی معمولی درب ضد سرقت با ابعاد ۲ لنگه از یک نقطه به چهارچوب متصل نمی شود بلکه این دربها با داشتن ساختاری همچون یک گاو صندوق از چند نقطه به چهارچوب در متصل می شوند.

دربهای ضد سرقت در کنار داشتن عایق صوتی از یک لایه پشم نیز بهره مند هستند که موضوع باعث شده است که این دربها یک نوع عایق حرارت نیز باشد اما داشتن چنین ساختاری در این درها باعث نمی شود که در هنگام بروز هر گونه مشکل و یا آتش سوزی مانعی برای ورود امداد گران به داخل منزل شما باشد.

این درها عایقی دارند که از هدر رفت انرژی در خانه شما جلوگیری می کند همچنین این دربها در انواع مختلف رنگها و ابعاد تولید و به بازار عرضه می شوند پس شما نگرانی از بابت انتخاب درب مورد نظر خود نخواهید داشت.

در هنگام خرید یک درب ضد سرقت یک و نیم لنگه باید به طرح بیرونی آن نیز دقت کرد البته درست است که طرح بیرونی درب موضوعی است که تماما به سلیقه شخصی شما بستگی دارد اما اگر این دربها را می خواهید در مکانهایی خاص به کار ببرید می بایست لایه بیرونی آن را نیز مد نظر داشته باشید.

به عنوان مثال دربهایی که جنس لایه بیرونی آنها از ام دی اف ایرانی است بسیار زیبا و شکیل هستند اما در مقابل دربهایی نیز وجود دارند که از جنس پی وی می باشند و در برابر خش، آفتاب و بسیاری از موارد دیگر از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند و می توان در مکانهای مختلف از آنها استفاده کرد.

 

بهترین درب ضد سرقت ۷۱۱ ۵۰۵

دربهای ضد سرقت گاه با نماد اعداد نشان داده می شوند که می توان مدل درب ضد سرقت ۷۱۱۵۰۵ را نام برد که از جمله مدل های موجود در بازار می باشند.

بهترین درب ضد سرقت ۷۱البته قبل از هر چیز بهتر است که با اطلاعاتی در مورد دربهای چوبی ایرانی آشنا شویم و از شما علاقه مندان می خواهیم برای آشنایی با این موارد در این مبحث از مقاله مارا همراهی کنید, این موارد عبارت اند از :

دربهای ضد سرقت استیل که از لوکس ترین و امن ترین مدلها می باشند

دربهای ضد سرقت فلزی که از ارزان ترین و به همین دلیل محبوب ترین مدلها می باشند

دربهای ضد آب معمولی و دربهای پلی وود که مقاوم در برابر رطوبت می باشند

دربهای پی وی سی که از دربهای با کیفیت و قیمت مناسب درون ساختمان می باشند

دربهای آکوستیک که قابلیت عایق صدا را دارند

دربهای ملامینه که تا قبل از ورود دربهای ضد سرقت برای خارج ساختمان استفاده می شدند اما اکنون برای داخل ساختمانها استفاده می شوند.

دربهای ام دی اف به دلیل قیمت مناسب هم به صورت ضد سرقت برای خارج از منزل و هم به صورت معمولی برای داخل منزل استفاده می شوند.

انواع درب ضد سرقت قهوه ای 405 یک و نیم لنگه

بهتر است برای شناخت بهتر انواع درب ضد سرقت قهوه ای بگوییم که دربهای امنیتی و ضد سرقت به دربهایی گفته می شود که در برابر شکستن مقاوم هستند و قفل آنها نیز به گونه ای می باشد که در برابر سرقت و تهاجم نیز تجهیز گردیده باشند و همچنین در برابر حرارت عایق باشند که می توان گفت خاصیت ضد حریقی داشته باشند البته به این نکته نیز باید توجه شود که این دربهای امنیتی گاه به مواردی همچون کارت مغناطیسی, دستگاه هشدار, قفل الکترونیک و تجهیزات کنترل دسترسی نیز مجهز می شوند که باعث چند برابر شدن امنیت در آن مکان می شوند.

 

چشمی دیجیتال درب ضد سرقت

از انواع ابزارها و قطعاتی که عموما برای هر ساختمانی ضروری می باشد چشمی دیجیتال درب ضد سرقت است که انقلابی عظیم را در سراسر دنیا بوجود آورده است.

همانطور که در بالا اشاره شد این نوع چشمیها دارای رزولوشن بسیار بالایی هستند که هنگام عکسبرداری با کیفیت بالا تصاویر افراد را می گیرد و در حافظه خود ذخیره می کند.

این چشمیها مجهز به دوربین مداربسته هستند که روی در ورودی ساختمان و نمایشگر آن داخل ساختمان نصب می شود که دارای رنگهای مختلفی مانند نقره ای، مشکی و زیتونی هستند.

انواع درب ضد سرقت قهوه ای 405 یک و نیم لنگه

شما می توانید در منزل خود کنار اطرفیانتان راحت بنشینید و بدون اینکه درب  ضد سرقت ۴۰۵ را باز و بسته کنید و افراد ناشناسی را که می خواهند به منزل شما رفت و آمد کنند را از طریق این عدسی ببینید.

امروزه به دلیل افزایش جمعیت و کثرت آمد و شد تولیدکنندگان جهت افزایش ایمنی ساختمانها انواع چشمیها را تولید نمودند که بسیار مفید واقع شدند و با پیشرفت تکنولوژی این نوع جایگزین نوع قدیمی آن شد.

به شما توصیه می کنیم برای محافظت از جان خود و اطرافیانتان تنها یکبار هم شده این محصول باکیفیت را بخرید و امتحان کنید قطعا هیچگاه پشیمان نخواهید شد که چرا این محصول را انتخاب کرده اید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا