ماهیندرا اسکورپیو کلاسیک؛ شاسی بلند جعبه ای هندی! (+عکس)

اکنون اسکورپیو کلاسیک که ظاهری متفاوت و خاص خود را دارد، وارد میدان شده است. در بخش ایمنی نیز به شاخص ترین قابلیت یعنی ۲ ایربگ، کروز کنترل و سنسورهای پارک باید اشاره کنیم.

موبنا – پس از معرفی اسکورپیو-ان از ماهیندرا، این خودروساز یکی دیگر از اعضای جدید خانواده اسکورپیو را با نام کلاسیک معرفی کرده است. اسکورپیو-ان رکورد جالبی را برای ماهیندرا همراه داشته زیرا در ۱ دقیقه اول ثبت نام فروش موفق به دریافت ۲۵ هزار درخواست از سوی مشتریان شده است.

اکنون اسکورپیو کلاسیک که ظاهری متفاوت و خاص خود را دارد، وارد میدان شده است. این شاسی بلند از منظر ابعاد، برابر با ۴۴۵۶ میلیمتر در طول، ۱۸۲۰ میلیمتر در عرض و ۱۹۹۵ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته و فاصله بین محورهای آن نیز ۲۶۸۰ میلیمتر است. از توجه به اعداد فوق می توان نتیجه گرفت که با یک طراحی تقریبا جعبه ای سر و کار داریم که همین ویژگی موجب ایجاد تفاوت هایی در ظاهر اسکورپیو کلاسیک شده است.

اسکورپیو کلاسیک

شاخص قابلیت رانندگی در آب برای اسکورپیو کلاسیک نیز عدد ۵۰۰ میلیمتر را نشان می دهد که این محصول را برای ماجراجویی در طبیعت نیز به گزینه ای مناسب تبدیل خواهد کرد.

در بخش پیشرانه ماهیندرا اسکورپیو کلاسیک از پیشرانه جدید ۲.۲ لیتری توربودیزل با ۱۳۲ اسب بخار  خروجی و گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر استفاده شده است. این مجموعه با جعبه دنده ۶ سرعته دستی در ارتباط با محور عقب هماهنگ شده است. این موتور آلومینیومی در مقایسه با نسل قبل خود ۵۵ کیلوگرم سبک تر شده که تا ۱۴ درصد در مصرف بهینه سوخت خودرو اثر گذار است.

رینگ های آلومینیومی ۱۷ اینچی به عنوان آپشن استاندارد ارائه می شوند.

خودرو در ۲ تریم اس و اس۱۱ قابل سفارش خواهد بود که شامل نمونه های ۹ و ۷ سرنشین می شود.

فضای داخل کابین طراحی ساده ای دارد و از فناورانه ها می توان به نمایشگر ۹ اینچی لمسی ویژه تنظیمات سیستم سرگرمی با پشتیبانی از اندرویو اوتو اشاره کرد. دریچه سیستم تهویه برای ردیف دوم نیز در نظر گرفته شده است.

در بخش ایمنی نیز به شاخص ترین قابلیت یعنی ۲ ایربگ، کروز کنترل و سنسورهای پارک باید اشاره کنیم.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا