آر اس۳ هالک کوچک ABT؛ خودرویی که مهار آن دشوار است! (+عکس)

آئودی آر اس۳ با تیونینگ ABT یکی از بهترین مبارزان خیابانی این روزهای صنعت خودرو است که جذابیت های خاصی را همراه خود دارد…

موبنا –  آر اس۳ کمپانی آئودی یکی از داغ ترین هاچ بک های جهان است و در این هیچ جای شکی وجود ندارد. این خودروی جمع و جور و البته بسیار چابک، اکنون میزبان برنامه های ABT تیونر مطرح آلمانی شده تا خودروی آ ب ت آر اس۳-آر معرفی شود.

آر اس3 هالک کوچک ABT؛ هاچ بکی که مهار آن دشوار است! (+عکس)

طی این پروژه از اینترکولر جدید و همچنین کنترل یونیت پیشرانه که اختصاصی خود تیوتر است، استفاده شده تا میزان خروجی به ۵۰۰ اسب بخار برسد. سیستم اگزوز نیز بروزرسانی مهمی را پشت سر گذاشته است.

شاخص گشتاور عدد ۶۰۰ نیوتن متر را ثبت کرده و خودرو طی ۳.۳ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت می رسد. بیشینه سرعت نیز پس از حذف محدودکننده الکتریکی به ۲۹۹ کیلومتر برساعت رسیده است.

ABT/ آ ب ت

فعالیت ABT فقط محدود به پشرانه نبوده زیرا سیستم تعلیق نیز در مقایسه با تریم استاندارد آر اس۳ کاملا بروزرسانی شده و خودرو حدود ۱.۵ اینچ به زمین نزدیک تر شده است. ترمزها بدون تغییر بوده و همان نسخه استاندارد آئودی است.

رینگ های ۲۰ اینچی اختصاصی آ ب ت نیز جزئیات زیبای نمای جانبی را تکمیل می کنند.

در رابطه با کیت بدنه باید پکیج آئرو تیونر را مورد اشاره قرار دهیم که از کامپوزیت های فیبرکربنی در بخش های مختلف استفاده کرده است. لیپ اسپویلر جلو، کانارد لبه های سپر اصلی، قاب آینه های جانبی، اسپویلر سقف و عقب نیز جز بخش های این کیت هستند.

براساس اطلاعات ارائه شده توسط ABT، تنها ۲۰۰ دستگاه از این نمونه آئودی آر اس۳ روانه بازار خواهد شد.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا