گروه الکترونیکی سامسونگ عصر جدید فناوری Micro LED را در ISE 2022 به نمایش گذاشت

مدل‌های ۲۰۲۲ The Wall تلویزیون های سامسونگ نوآوری‌های فن‌آوری باورنکردنی را ارائه می‌کنند – از جمله می توان به باریک‌ترین صفحه نمایش پیکسلی با P0.63اشاره کرد.

Samsung Electronics آینده فناوری Micro LED را در سیستم‌های مجتمع اروپا (ISE) در سال ۲۰۲۲ در بارسلون با سه مدل جدید از فناوری پیشرفته نمایشگر خود، The Wall، به نمایش گذاشت.

فناوری میکرو LED قرار است آینده نوآوری نمایشگر را تعریف کند. هیسونگ ها، معاون اجرایی بخش نمایشگرهای بصری در سامسونگ الکترونیک گفت: از صنعت لوکس گرفته تا مهمان‌نوازی و مسافرت، پتانسیل میکرو ال‌ای‌دی بی‌پایان است که کسب‌وکارها را قادر می‌سازد به دستاوردهای بیشتری دست یابند. “ISE بزرگترین نمایشگر در نوع خود در جهان است. فناوری نسل بعدی The Wall مزایایی فراتر از انتظارات را به ارمغان می‌آورد، هر کسب‌وکاری را متحول می‌کند و فرصت‌های جدیدی را باز می‌کند.

گروه الکترونیکی سامسونگ عصر جدید فناوری Micro LED را در ISE 2022 به نمایش گذاشت

تلویزیون های۲۰۲۲ The Wall — معرفی باریکترین پیکسل تا کنون

در ISE سامسونگ مدل ۲۰۲۲ دیوار که نام مدل آن  IWB را معرفی کرد – یک صفحه نمایش Micro LED ماژولار خلاقانه که تجربه تماشای همه جانبه را در یک صفحه نمایش با وضوح بالا و فرمت بزرگ ارائه می دهد. IWB در ابعاد ۰.۶۳ و ۰.۹۴ پیکسل در دسترس خواهد بود که ۰.۶۳ باریک ترین پیکسل تا کنون در مجموعه The Wall است. نمایشگر جدید اکنون برای پیش‌سفارش جهانی در دسترس است.

ویژگی micro pitch IWB جزیی ترین تصویر و گسترش دامنه دینامیکی سامسونگ را با نرخ فریم ۱۲۰ هرتز صفحه نمایش، HDR10/10+ و LED HDR نشان می دهد. پس از نصب، The Wall اندازه‌های مختلف صفحه نمایش را ارائه می‌کند، فیلم‌های ۴K برای ۱۱۰ اینچ و تا کیفیت باورنکردنی ۸K برای ۲۲۰ اینچ برای پاسخگویی به نیازهای مصرف‌کننده یا کسب‌وکار. این قابلیت وضوح توسط پردازنده قدرتمند Micro AI (هوش مصنوعی) افزایش یافته است که هر ثانیه محتوا را فوراً تجزیه و تحلیل می کند و کیفیت تصویر را در عین حذف نویز بهینه می کند.

اندازه کلی کابینت ها افزایش یافته است و به مشاغل و مصرف کنندگان این امکان را می دهد که فقط چهار کابینت را برای پیکربندی صفحه نمایش UHD نصب کنند که به معنای عملکرد سریع تر و مقرون به صرفه تر است. کابینت بهبود یافته نمایشگر، صفحه نمایش های بزرگ و با وضوح بالا را تقویت می کند و کیفیت مکانیکی را برای مشاهده همه جانبه و در عین حال تنظیم درز را بهبود می بخشد. در واقع، زمان نصب کاهش یافته است و مزایای قابل توجهی را در مقایسه با علائم LED معمولی برای مشاغل ارائه می دهد.

گروه الکترونیکی سامسونگ عصر جدید فناوری Micro LED را در ISE 2022 به نمایش گذاشت

دیوار همچنین با فناوری پیشرو در صنعت بسته بندی شده است. اولاً، با Multi View، The Wall امکان پخش همزمان چند منبع را از حداکثر چهار منبع، همه در یک صفحه، بدون نیاز به جداکننده اضافی برای نمایش محتوای پویا، فراهم می‌کند. ثانیاً، فناوری Black Seal در صفحه نمایش تعبیه شده، یک بوم بدون درز را برای سطوح سیاه خالص تر، با یک فیلم بازتابنده بسیار کم که برای به حداقل رساندن بازتاب نور خارجی اعمال شده است، ایجاد می کند. بعلاوه، با پردازش ۲۰ بیتی، The Wall کیفیت تصویر فوق‌العاده و تجربه مشاهده‌ای صاف را ارائه می‌کند که با حداکثر ۲۰۰۰ نیت پشتیبانی می‌شود و تصاویر واضح‌تری را ارائه می‌کند.

The Wall All-in-One — نصب نوآورانه و راحت

این تلویزیون امسال در بارسلون رونمایی شد، The Wall All-in-One (نام مدل: IAB) در سه مدل مختلف: ۴K 146 اینچی، ۲K 146 اینچی و ۲K 110 اینچی موجود است. این نمایشگر باورنکردنی نسل بعدی نوآوری را در نصب به ارمغان می آورد، نه فقط تجربه مشاهده را. وضوح استاندارد The Wall All-in-One یک ضریب فرم ۱۶:۹ است. این محصول که فقط به صورت صفحه نمایش فروخته می شود، پس از ISE 2022 در سراسر جهان در دسترس خواهد بود.

نوآورانه ترین ویژگی The Wall All-in-One نصب راحت است که دارای یک درز از پیش تنظیم شده و یک کیت قاب از قبل مونتاژ شده است. این کیت، که کل فرآیند را به عنوان یک تلویزیون مصرفی ساده می‌کند، شامل قاب دکو داخلی نمایشگر ۱۶:۹ و S-box پخش‌کننده رسانه تعبیه‌شده است که هزینه کل مالکیت را نیز کاهش می‌دهد.

Wall All-in-One یک طراحی شیک با ضخامت صفحه نمایش تنها ۴۹ میلی متر ارائه می دهد که در نهایت ۵۹ میلی متر در نصب کلی از دیواری به صفحه دیگر اندازه گیری می شود. این طراحی بی‌نهایت باریک و بدون حاشیه، اتصال ورودی مستقیم روی صفحه‌نمایش را بدون دستگاه جداگانه فراهم می‌کند – ایجاد یک راه‌اندازی تمیز و راحت.

علاوه بر این، همراه با پردازش ۲۰ بیتی، فناوری Black Seal و پردازنده Micro AI، دو صفحه نمایش ۱۴۶ اینچی ۴K را می توان در کنار هم نصب کرد تا یک مدل فرم فاکتور ۳۲:۹ با ویژگی جداشدنی ایجاد کند که یک دیوار کامل با کیفیت تصویر فوق العاده ایجاد می کند. .

صف بندی نمایشگر همه کاره که با عصر جدید تطبیق می یابد – از ایستگاه شارژ خودروهای برقی تا کلاس درس هیبریدی

سامسونگ همراه با فناوری Micro LED پیشرو در صنعت، محصولات مختلف صفحه نمایش جدید را در ISE به نمایش می گذارد که نیازهای دائماً در حال تحول این دوره جدید را برآورده می کند. خط تولید جدید نمونه ای از نوآوری مداوم سامسونگ در ساخت راه حل هایی است که شامل ارتباطات بدون تماس و ویژگی های ایمنی افزایش یافته است.

آخرین خط تولید فضای باز سامسونگ در سال ۲۰۲۲ (نام مدل: OHA  ۵۵ اینچ، ۷۵ اینچ) برای دید در فضای باز توسط Underwriters Laboratories (UL) تأیید شده است، در حالی که ترکیب باریک نصب آسان و عملکرد طولانی مدت را از طریق گواهی IP56 امکان پذیر می کند. حفاظت. OHA با سخت افزار بادوام و با کارایی بالا می تواند در شرایط مختلف عمل کند. یکی از موارد استفاده، ایستگاه های شارژ وسایل نقلیه الکتریکی (EV) است که با افزایش فروش خودروهای برقی در سراسر جهان، تقاضا در حال افزایش است.

در زمینه آموزش، سامسونگ به ارائه تجربیات یادگیری ترکیبی با محصول و راه حل های نوآورانه خود ادامه می دهد. Samsung Flip Pro جدید ۲۰۲۲ (نام مدل: WMB)، موجود در دو مدل بزرگ ۷۵ و ۸۵ اینچی، یک تخته سفید تعاملی است که می‌تواند هم معلمان و هم دانش‌آموزان را با قابلیت استفاده پیشرفته و ویژگی‌های تخصصی برای برآوردن نیازهای آموزشی در حال تغییر ارائه دهد. .

اتصال جدید USB Type-C سامسونگ Flip Pro یکپارچه کنترل ویدئو و قدرت (شارژ ۶۵ وات) را فراهم می کند، در حالی که ویژگی های تأخیر لمسی پیشرو در صنعت و ویژگی های چند لمسی امکان همکاری همزمان را برای حداکثر ۲۰ نفر فراهم می کند.۱ پنل کنترل بصری جدید، کنترل روشنایی حسگرها و چهار بلندگوی جلو و عقب تجربه کلی کلاس را بهبود می‌بخشند و ارتباط ویدیویی یکپارچه را در محیط کلاس از راه دور یا ترکیبی امکان‌پذیر می‌سازند. در نهایت، با SmartView+، حداکثر ۵۰ دستگاه را می‌توان به‌طور همزمان به صفحه نمایش به‌صورت بی‌سیم متصل کرد، علاوه بر این، امکان نمایش چندگانه در حداکثر چهار صفحه را فراهم می‌کند که برای اتاق‌های جلسه بزرگ‌تر و همچنین کلاس‌های دیجیتالی ایده‌آل است. این فناوری به‌طور یکپارچه در پس‌زمینه کار می‌کند و استفاده از محصول را برای معلمان و دانش‌آموزان آسان می‌کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا