مایباخ GLS؛ دوخت ایرانی برای پرچمدار لوکس مرسدس بنز! (+عکس)

مایباخ یکی از شاخص ترین محصولات صنعت بین المللی خودرو است که اکنون منصوری تیونر برجسته آن را وارد یکی از پروژه های خود کرده است.

موبنا منصوری تیونر برجسته دنیای خودرو در یکی از جدیدترین پروژه های خود سراغ شاسی بلند پرچمدار مرسدس بنز یعنی مایباخ جی ال اس رفته تا استانداردهای آن را براساس الگوهای خود بازنویسی کند!

طبق معمول، رنگ مشکی به عنوان تم اصلی پروژه انتخاب شده است. قطعات فیبرکربنی نیز در بخش های مختلف از جمله جزئیات سپر اصلی جلو، عقب و دیفیوزر چشم انداز زیبایی را ایجاد کرده است.

رینگ های اختصاصی ۲۴ اینچی نیز امضای کار در نمای جانبی است.

تصاویر فضای داخل کابین هنوز در اختیار رسانه ها قرار نگرفته اما در توضیحات به چرم طبیعی، فرمان کربن/چرم و همچنین جزئیات کرومی و فیبرکربنی اشاره شده است.

در رابطه با پیشرانه به تغییرات ECU، توربوشارژرهای جدید و نصب سیستم اگزوز اسپرت باید اشاره کرد. پیشرانه پس از بروزرسانی های منصوری برابر با ۸۲۰ اسب بخار خروجی و ۹۸۰ نیوتن متر گشتاور دارد.

بیشینه سرعت ثبت شده نیز برابر با ۳۰۰ کیلومتر برثانیه است. خودرو طی ۴.۴ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت می رسد.

درباره منصوری

منصوری شرکت خودروسازی لوکس آلمانی-سوئیسی مستقر در آلمان است، که در زمینه تیونینگ و سفارشی سازی خودرو فعالیت می کند. شرکت منصوری در سال ۱۹۸۹ توسط یک مهاجر ایرانی‌تبار، بنام کوروش منصوری تأسیس شد.

منصوری در سال ۲۰۰۱ نخستین کارخانه تولیدی خود را، راه‌اندازی کرد تا اقدام به تولید قطعات و تجهیزات مورد نیاز تیونینگ خودروهای سفارشی کند. این شرکت هم‌اکنون دارای ۲ کارخانه در کشورهای آلمان و سوئیس است و دفاتر بین‌المللی آن در شهرهای اوساکا، سئول، لس آنجلس، ابوظبی و سنگاپور فعال هستند. برخی از شرکت‌هایی که منصوری تاکنون با آن‌ها مشارکت داشته، عبارتند از: استون مارتین، لامبورگینی، مرسدس بنز، فراری، آئودی، رنجرور، پورشه، مازراتی، رولز-رویس موتور کارز و بنتلی.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا