حجاج ایرانی حتما از سیمکارت همراه اول استفاده کنند

حجاج به‌جای استفاده از سیمکارت‌ اپراتورهای عربستان، از سیمکارت همراه اول با تخفیف و تعرفه‌های استثنایی استفاده کنند. این توصیه‌ای است که اپراتور اول کشورمان به جهت کاهش هزینه مسافران حج امسال ارائه کرده است.

موبنا – اپراتور همراه اول کشورمان در راستای رفاه حال و کاهش هزینه ارتباطی زائران خانه خدا، تعرفه‌های ویژه و بسته‌های استثنایی رومینگ بین‌الملل را در ایام حج امسال برای استفاده در کشور عربستان ارائه کرده است. با توجه به تخفیفات استثنایی در نظر گرفته‌ شده، استفاده از «سیمکارت همراه اول»، به‌مراتب به‌صرفه‌تر از سیمکارت‌های عربستانی است.

براساس این گزارش، حجاج همراه اولی از ۲۱ خرداد تا ۷ مردادماه سال جاری، می‌توانند برای مدیریت و کاهش هزینه‌های ارتباطی خود، با مراجعه به فروشگاه آنلاین همراه اول یا اپلیکیشن «همراه من» یا شماره‌گیری کد دستوری «ستاره ۱۰ ستاره ۲۹۱۳۴ مربع» اقدام به خرید و فعال‌سازی بسته‌های ویژه حج کنند.

گفتنی است اقوام، دوستان و خانواده‌های حجاج که در ایران حضور دارند نیز در هر زمان می‌توانند نسبت به خرید این بسته‌ها برای مسافرانشان در کشور عربستان اقدام کنند.

بسته ویژه‌ای که از ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ با قابلیت یک‌بار فعال‌سازی در دسترس حجاج قرار می‌گیرد، ۱.۵ گیگابایت دیتا به قیمت ۱۸۰ هزار تومان با مدت اعتبار ۶۰ روز از زمان فعال‌سازی است که حتی قبل از سفر هم به‌راحتی می‌توان از طریق درگاه فروشگاه آنلاین همراه اول خریداری کرد.

همچنین چهار بسته دیگر با مشخصات «۵۰۰ مگابایت دیتا»، «سه گیگابایت دیتا + ۱۰ دقیقه مکالمه هدیه»، «۱۰ گیگابایت دیتا + ۱۵ دقیقه مکالمه هدیه» و «۳۰ گیگابایت دیتا + ۳۰ دقیقه مکالمه هدیه» نیز طراحی شده که مشترکان همراه اول می‌توانند با استفاده از هدیه مکالمه با شماره‌های ایران یا عربستان تماس بگیرند و همچنین به تماس‌های از مقصد ایران و کشور عربستان پاسخ دهند.

حجاج ایرانی حتما از سیمکارت همراه اول استفاده کنند

با استفاده از بسته‌های اینترنت رومینگ بین‌الملل، همه امکانات ارتباطی از جمله مکالمه و تماس تصویری با پیام‌رسان‌ها، دسترسی امن به پرتال‌های بانکی، درگاه‌های دولتی و اپلیکیشن‌های ایرانی برای حجاج مهیا است.

توجه داشته باشید، از بین دو اپراتور همراه اول و ام‌.تی.ان-ایرانسل، خدماتی که حجاج می‌توانند از در سفر به عربستان بهره‌مند شوند، در همراه اول به‌مراتب گسترده‌تر است. سیمکارت‌‌های همراه اول گزینه‌های بیشتری برای انتخاب بسته‌های اینترنت و مکالمه در اختیار مشترکانش می‌گذارد، بنابراین اگر می‌خواهید در ایام حج هزینه‌های اینترنت و مکالمه خود را کاهش دهید، حتماً از سیمکارت‌ همراه اول با بسته اینترنت و مکالمه مناسب استفاده کنید.

اگر بخواهیم مقایسه‌ای آماری در «تفاوت نرخ مکالماتی» فرضا اپراتور Zain با همراه اول داشته باشیم، «کمترین قیمت هر دقیقه مکالمه با ایران» به ترتیب در اپراتور زین ۲۸ هزار و ۸۰۰ تومان و در اپراتور همراه اول ۶ هزار تومان است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا