شاسی بلند درشت اندام چینی برای مشریان روس! (+عکس)

در بخش پیشرانه از نمونه ۱.۶ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ با ۱۹۷ اسب بخار خروجی و گشتاور ۲۹۰ نیوتن متر استفاده شده است. این مجموعه با جعبه دنده ۷ سرعته دی سی تی در ارتباط با محور جلو هماهنگ شده است.

موبنا اکسید وی اکس(VX) شاسی بلند درشت اندامی است که ۵ ستاره تست ایمنی بر اساس متد С-NCAP 2018 را همراه خود دارد. این محصول در بازار چین با توجه به تریم از ۲۶۸۰۰ تا ۲۸۵۰۰ دلار قیمت گذاری می شود.

ابعاد

خودرو از منظر ابعاد برابر با ۴۹۷۰ میلیمتر در طول، ۱۹۴۰ میلیمتر در عرض و ۱۷۹۵ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز برابر با ۲۹۰۰ میلیمتر است. وزن خالص خودرو ۱۷۷۱ کیلوگرم محاسبه شده است.

پیشرانه

در بخش پیشرانه از نمونه ۱.۶ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ  با ۱۹۷ اسب بخار خروجی و گشتاور ۲۹۰ نیوتن متر استفاده شده است. این مجموعه با جعبه دنده ۷ سرعته دی سی تی در ارتباط با محور جلو هماهنگ شده است.

بیشینه سرعت نیز برابر با ۱۸۰ کیلومتر برساعت است. ظرفیت باک ۵۰ لیتر است.

سیستم ترمز در تمامی چرخ ها دیسکی است و رینگ های آلومینیومی استاندارد در اندازه ۱۹ اینچی ارائه می شوند.

کابین و ایمنی

فضای کابین طراحی بروز و باکیفیتی دارد. از فناورانه باید به نمایشگرهای یکپارچه اطلاعات کیلومتر و تنظیمات سیستم سرگرمی اشاره کرد. تنظیمات سیستم تهویه نیز طراحی لمسی دارد که دسترسی اختصاصی برای ردیف عقب نیز در نظر گرفته شده است.

تریم طرح چوب، شارژر بی سیم، استراحتگاه دست هر دو ردیف، امکان تاشدن صندلی ها و ایجاد فضای حمل بار گسترده، سیستم تهویه اتوماتیک، استارت دکمه ای، ورود بدون کلید، درب صندوق باز/بسته بدون دخالت دست، نورپردازی داخلی، ناوبری ماهواره ای، پشتیبانی از فرمان های صوتی، بلوتوث و پورت یو اس بی، آینه های الکتریکی مجهز به تاشوی خودکار/حافظه و گرم کن، تنظیم الکتریکی صندلی راننده و سرنشین با حافظه، سانروف پانورامیک الکتریکی، سنسور باران و … از دیگر ویژگی های کابین هستند.

در بخش ایمنی نیز می توان به مواردی مانند: سیستم ضد سرقت، کروز کنترل تطبیقی، رادار پارک عقب و جلو، دوربین عقب، ای بی اس، ای بی دی، دستیار ترمز، نشانگر فشار باد لاستیک ها، پایداری الکترونیکی، ترمز اضطراری، دستیار حرکت در سربالایی و سرپایینی، هدلایت اتوماتیک، مه شکن، نور پایین اتوماتیک، ایربگ، ایزوفیکس و … اشاره کرد.

 

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا