شاسی‌بلند جدید هیوندای؛ یک بسته جمع و جور و کامل! (+عکس)

از ویژگی های فضای داخلی کابین باید به نمایشگر ۱۰.۳ اینچی اطلاعات کیلومتر و نمایشگر ۱۰.۳ اینچی ویژه تنظیمات سیستم سرگرمی اشاره کرد.

موبنا – همزمان با معرفی هیوندای کُنا الکتریکی مدل ۲۰۲۲، اخیرا تصاویر واقعی تریم پرچمدار کنا الکتریک لیمیتد مدل ۲۰۲۲ در اختیار رسانه ها قرار گرفته که در ادامه نگاهی بدان خواهیم داشت.

این تریم در بازار آمریکا ۴۴۲۴۰ دلار قیمت دارد.

در بخش پیشرانه از تک موتور الکتریکی با ۲۰۱ اسب بخار خروجی و گشتاور ۲۹۱ پوندفوت استفاده شده است. با این آپشن، خودرو طی ۷.۶ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۹۶ کیلومتر برساعت می رسد. این مجموعه با جعبع دنده تک سرعته اتوماتیک هماهنگ شده که با محور جلو در ارتباط است.

انرژی مورد نیاز موتور الکتریکی از باتری ۶۴ کیلووات ساعت لیتیوم-یون تامین می شود که برد حرکتی ۴۱۵ کیلومتر را در اختیار هیوندای کنا قرار می دهد.

این باتری با شارژر ۱۱۰ ولت طی ۶۰ ساعت و با شارژر ۲۴۰ ولت طی ۹ ساعت تکمیل ظرفیت می شود. با شارژر ۷۵ کیلوولت ساعت دی سی این زمان برای رسیدن به ۸۰ درصد شارژ باتری به ۴۷ دقیقه کاهش خواهد یافت.

وزن خالص نیز برابر با ۱۷۴۰ کیلوگرم محاسبه شده است.

رینگ ها در حالت استاندارد ۱۷ اینچی هستند.

از ویژگی های فضای داخلی کابین باید به نمایشگر ۱۰.۳ اینچی اطلاعات کیلومتر و نمایشگر ۱۰.۳ اینچی ویژه تنظیمات سیستم سرگرمی اشاره کرد. پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اوتو، دو پورت یو اس بی در کنسول اصلی جلو و شارژر بی سیم از دیگر ویژگی های این تریم است. اینجا خبری از پورت تایپ-سی نیست.

همچنین باید به ۸ اسپیکر سیستم صوتی هارمن-کاردن و ریموت استارت از طریق نرم افزار هماهنگ تلفن هوشمند نیز باید اشاره کنیم.

 

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا