دانگ فنگ E3؛ فناورانه، ساده در یک مجموعه جمع و جور! (+عکس)

فاصله بین محورها برابر با ۲۶۵۵ میلیمتر و ارتفاع از سطح زمین نیز برابر با ۱۸۰ میلیمتر محاسبه شده است. وزن خالص خودرو برابر با ۱۶۹۰ کیلوگرم است.

موبنا ایی۳ نام یکی از کراس اوورهای الکتریکی دانگ فنگ است که در مقایسه با محصولات روز بازار طراحی ساده تری دارد. این خودرو برابر با ۴۳۸۵ میلیمتر در طول، ۱۸۵۰ میلیمتر در عرض و ۱۶۵۰ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته تا با توجه به این اعداد آنرا کراس اوور جمع و جور و مناسب رانندگی در شهرهای شلوغ لقب دهیم.

فاصله بین محورها برابر با ۲۶۵۵ میلیمتر و ارتفاع از سطح زمین نیز برابر با ۱۸۰ میلیمتر محاسبه شده است. وزن خالص خودرو برابر با ۱۶۹۰ کیلوگرم است.

همانطور که ابتدای مطلب اشاره شد، با یک الکتریکی چینی سر و کار داریم که قلب تپنده آن تک موتور ۱۲۰ کیلوواتی(۱۶۱ اسب بخار) است که گشتاوری برابر با ۳۰۰ نیوتن متر دارد. انرژی مورد نیاز خودرو از باتری لیتیومی ۵۳.۶ کیلووات ساعت تامین می شود تا برد حرکتی ۴۰۵ کیلومتر با یکبار شارژ کامل برای ایی۳ قابل دستیابی باشد.

بیشینه سرعت برابر با ۱۶۰ کیلومتر برساعت محاسبه شده و شاخص صفر تا ۱۰۰ کیلومتر نیز طی ۸.۹ ثانیه ثبت شده است.

همانند اکثر خودروهای الکتریکی در این کلاس، برای جعبه دنده از نمونه تک سرعته در ارتباط با محور جلو استفاده شده است.

سیستم ترمز در تمامی چرخ ها دیسکی بوده و رینگ های آلومینیومی استاندارد در اندازه ۱۸ اینچی ارائه می شوند.

فضای کابین ایی۳ طراحی ساده ای دارد اما جانمایی جزئیات قابل قبول است. استفاده از پلاستیک سخت و بی کیفیت در برخی قسمت های کنسول اصلی جلو از نکات منفی این قسمت است.

از امکانات کابین می توان به: سیستم تهویه غیر اتوماتیک، استارت دکمه ای، ناوبری ماهواره ای، نمایشگر دیجیتال اطلاعات کیلومتر، نمایشگر لمسی سیستم سرگرمی، بلوتوث، شارژ بی سیم، پورت یو اس بی، تنظیم الکتریکی صندلی ردیف جلو، استراحتگاه دست، گرم کن و تهویه صندلی ها، سنسور باران، اسکای روف و … اشاره کرد.

در بخش ایمنی نیز مواردی شامل: رادار پارک عقب و جلو، ای بی اس، ایی بی دیی، دستیار ترمز، پایداری الکترونیکی، ترمز پارک اتوماتیک، ورود بدون کلید، دستیار حرکت در سربالایی و سرپایینی، هدلایت اتوماتیک، ایربگ، ایزوفیکس و … قابل اشاره هستند.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا