خودروی ملی ترکیه در نمایشگاه لاس وگاس (+عکس)

این سدان فست بک میزبان لوگوی جدید برند توگ است که مقامات کمپانی ترک در رابطه با آن می گویند: حضور دو پیکان در لوگو نماینده ترکیب و ادغام شرق و غرب است که در مرکز خود جواهری گرانبها را شکل داده اند.

موبنا؛ محمدمهدی حیدرپور – حدود ۲ سال قبل و همزمان با رونمایی از اولین خودروی ملی ترکیه در گبزه، اخبار مرتبط با آنرا در گروه خودروی عصر ایران منتشر کردیم که اینجا در دسترس قرار دارد.

در مراسم مذکور، خودروی توگ به عنوان اولین تولید داخلی ترکیه در این صنعت رونمایی شد، این رویداد آنقدر برای اداره کنندگان ترکیه مهم بود که اردوغان در مراسم اظهار داشت: توگ تبدیل رویاهای ۶۰ ساله ترکیه به واقعیت، است و هنگامی که این محصول را به سراسر جهان صادر کنیم به تمامی اهداف خود دست یافته ایم.

نام توگ طی برگزاری نمایشگاه CES باردیگر مورد توجه رسانه های خودرویی قرار گرفت زیرا این برند یک مدل مفهومی را به نمایشگاه آورده بود که با نام کامل TOGG Transition Concept Smart Device پیش روی بازدیدکنندگان قرار داشت.

گفتنی است این خودرو در همکاری با کمپانی پینین فارینا تولید شده است.

در زمان معرفی برند توگ، هر چند بیشتر به کراس اوور این برند توجه شد اما یک سدان هم در مراسم حضور داشت که شباهت زیادی به مفهومی اچ ۶۰۰ پینین فارینا داشت. همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید سدان CES توگ دقیقا همان مدل حاضر در مراسم معرفی قبلی با تغییرات جزئی است.

این سدان فست بک میزبان لوگوی جدید برند توگ است که مقامات کمپانی ترک در رابطه با آن می گویند: حضور دو پیکان در لوگو نماینده ترکیب و ادغام شرق و غرب است که در مرکز خود جواهری گرانبها(اشاره به خودروی توگ) را شکل داده اند.

مفهومی اچ ۶۰۰ پینین فارینا

مفهومی اچ 600 پینین فارینا

 

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا