یک خانه لوکس متحرک با ردپای مرسدس بنز! (+عکس)

در رابطه با قیمت کمپر اطلاعات محدودی وجود دارد اما نمونه ۴۰۰ اسب بخاری آن در بازار آلمان ۸۹۹۹۰۰ یورو قیمت خورده که همین مدل برای بازار آمریکا بالای ۱ میلیون دلار قیمت گذاری شده است.

موبنا؛ مازیار دانیالی یونیماگ یکی از باسابقه ترین برندهای فعال در مجموعه مرسدس بنز است.  این خودرو اولین بار در سال ۱۹۴۶ معرفی و یکسال بعد وارد فاز تولید انبوه شد. این خودروی چندمنظوره در واقع نوعی کامیون کوچک مجهز به سامانه چهارچرخ محرک بود که با توجه به ویژگی های برتر خود، طی دهه های بعد نیز تولید آن تداوم یافت.

برای مشاهده مدل های کلاسیک یونیماگ می توانید این لینک را دنبال کنید.

با توجه به کیفیت بالا، جذابیت برند و فضای مناسب برای تغییرات، کمپانی های مختلف فعال در توسعه آفرودرها و همچنین کمپرها سراغ یونیماگ می روند تا پروژه های شخصی سازی خود را اجرا و به نمایش بگذارند.

در یکی از همین موارد، کمپانی SOD دیزاین که دفتر مرکزی آن در مونیخ(آلمان) قرار دارد، کمپری با نام SOD RISE 4X4 را معرفی کرده که یونیماگ را تبدیل به یک ماژول متحرک برای زندگی لوکس کرده است!

این پروژه شامل هیچگونه تغییرات فنی در قوای محرکه نمی شود و فقط بر ایجاد یک کمپر متفاوت متمرکز شده است.

فضای داخل کمپر از ۳ رنگ اصلی مشکی، خاکستری و سفید شکل گرفته که هارمونی جالبی دارند. فضای نشیمن، میز جلوی مبل، کاناپه راحت بزرگ با قابلیت تغییر حالت به تختخواب، حمام، آشپزخانه با امکانات و … در این تصاویر مشاهده می شوند.

برای تامین انرژی الکتریسیته مورد نیاز فضای داخل این خانه متحرک از یک باتری لیتیوم-یون ۴۰۰ امپر ساعت و همچنین پنل خورشیدی ۸۴۰ وات استفاده شده است. اس او دی رایز توانایی حمل ۴۰۰ لیتر آب تازه و ۱۵۰ لیتر آب خاکستری را دارد.

این محصول مجهز به سیستم تهویه چهارفصل است که امکان استفاده در هر شرایط آب و هوایی را فراهم می کند.

در رابطه با قیمت کمپر اطلاعات محدودی وجود دارد اما نمونه ۴۰۰ اسب بخاری آن در بازار آلمان ۸۹۹۹۰۰ یورو قیمت خورده که همین مدل برای بازار آمریکا بالای ۱ میلیون دلار قیمت گذاری شده است.

یونیماگ SOD RISE 4X4 از ژوئن ۲۰۲۲ در دسترس مشتریان قرار خواهد داشت.

 

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا