کراس جدید سوزوکی معرفی شد (+عکس)

فروش این محصول از ماه آینده برای بازار اروپا آغاز می شود. از سال ۲۰۲۲ نیز راهی بازارهای هدف در آمریکای جنوبی، اقیانوسیه و آسیا خواهد شد.

موبنا؛ مازیار دانیالی – کمپانی سوزوکی از کراس اوور جدید خود با نام SX4 S-Cross مدل ۲۰۲۲ رونمایی کرد. چراغ های اصلی جلو با گرافیک داخلی ال ایی دیی ۳ نقطه ای دو سطحی، لوگوی بزرگ سوزوکی و عناصر کرومی در جلوپنجره مجموعا ظاهری جذاب برای مدل ۲۰۲۲ ایجاد کرده اند.

در نمای عقب نیز چراغ های اصلی طراحی متفاوت و زیبایی دارند. فاصله بین چراغ ها با نوار پلاستیکی و لوگوی سوزوکی در مرکز آن پر شده است. با توجه به حضور نام کراس، در قسمت هلال اطراف دور گلگیرها و سپر عقب و جلو از قطعات پلاستیکی حجیم استفاده شده تا ظاهری آفرودی تر برای این کراس اوور ایجاد شود.

خودرو از منظر ابعاد برابر با ۴۳۰۰ میلیمتر در طول، ۱۷۸۵ میلیمتر در عرض و ۱۵۸۵ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز برابر با ۲۶۰۰ میلیمتر است.

فضای داخل کابین طراحی ساده و البته کاربردی را ارائه می دهد. از جمله امکانات این بخش می توان به نمایشگر لمسی ۷ اینچی ویژه سیستم سرگرمی و پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اوتو اشاره کرد. در تریم های بالاتر نمایشگر ۹ اینچی، روکش چرمی و سانروف پانورامیک نیز ارائه می شود.

در تریم پایه صندلی ها مجهز به گرمکن هستند. سیستم تهویه دو نقطه ای، ورود بدون کلید و نورپردازی داخلی به عنوان آپشن استاندارد فعال هستند.

در بخش ایمنی نیز همه تریم ها مجهز به امکاناتی مانند: شناسایی هوشمند علائم ترافیکی مسیر، کروز کنترل تطبیقی و نمایش نقاط کور دید راننده هستند.

در بخش پیشرانه از نمونه ۱.۴ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ در هماهنگی با سیستم هیبرید ملایم استفاده شده که مجموع خروجی آن برابر با ۱۲۷ اسب بخار و گشتاور ۲۳۵ نیوتن متر است. شاخص صفر تا ۱۰۰ کیلومتر برابر با ۹.۵ ثانیه در حالت محور جلو و ۱۰.۲ ثانیه در حالت تمام چرخ محرک فعال، محاسبه شده است.

در بخش جعبه دنده نمونه های ۶ سرعته دستی و ۶ سرعته اتوماتیک ارائه می شود.

فروش این محصول از ماه آینده برای بازار اروپا آغاز می شود. از سال ۲۰۲۲ نیز راهی بازارهای هدف در آمریکای جنوبی، اقیانوسیه و آسیا خواهد شد.

قیمت پایه حدود ۳۳۵۰۰ دلار احتمالا در نظر گرفته می شود.

 

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا