کملوت کروزرز؛ خانه‌ای که فقط ۳ نمونه از آن وجود دارد! (+عکس)

آشپزخانه نیز در نوع خود بسیار کامل و تمامی جزئیات را همراه دارد. اتاق نشیمن بزرگ، اتاق خواب کامل با تخت دونفره، مبلمان و … همه چیز در این خانه متحرک جانمایی شده است.

موبنا؛ مازیار دانیالی – صنعت خانه های متحرک یا کمپرهایی که برای تجربه اقامت شخصی هنگام مسافرت مورد استفاده قرار می گیرند، پیوسته با خلاقیت ها و البته فناوری روز همراه بوده است. نمونه های مختلفی از جدیدترین کمپرهای جهان را در گروه خودروی عصر ایران معرفی کرده ایم که تعدادی از آنها در لینک های زیر قابل دسترسی هستند:

*سایبرلندر؛ تجربه یک کمپ فناورانه با سایبرتراک کمپانی تسلا (+فیلم و عکس)

*کاربردی ترین خودوری مخصوص کمپ اروپا در آلمان! (+فیلم و عکس)

*مارکوپولو ۲۰۲۰؛ وَن مسافرتی مرسدس بنز که با تلفن همراه کنترل می شود! (+تصاویر)

*ارث‌رومر اچ‌دی؛ تجربه کاوش در طبیعت وحشی در یک عمارت لوکس متحرک(+عکس)

اما در این مطلب سراغ یک نمونه کلاسیک و کمیاب از خانه های متحرک می رویم که “کملوت کروزرز” نام دارد. تریلر این مجموعه ۱۸۱۴۳ کیلوگرم وزن دارد و در سال ۱۹۷۴ میلادی توسط یک کمپانی به نام “الدر اند کمپانی” توسعه یافته است.

این خانه متحرک یکی از لوکس ترین محصولات کلاس خود در دهه ۷۰ میلادی محسوب می شود و هر چیزی را که کاربر برای سکونت نیاز داشته باشد در اختیارش قرار می دهد. حتی یک گاراژ طبقه زیرزمین هم دارد که ۲ دستگاه برف نورد کلاسیک در آن پارک شده است!

آشپزخانه نیز در نوع خود بسیار کامل و تمامی جزئیات را همراه دارد. اتاق نشیمن بزرگ، اتاق خواب کامل با تخت دونفره، مبلمان و … همه چیز در این خانه متحرک جانمایی شده است.

خود کامیون بر اساس یکی از محصولات فورد توسعه یافته و از پیشرانه ۵.۸ لیتری در هماهنگی با جعبه دنده ۴ سرعته دستی استفاده می کند.

از این محصول تنها ۳ نمونه تولید شده است.

 

تصاویر بخش بیرونی و قسمت های قابل دسترسی از بیرون خودرو مانند پارکینگ و زیرزمین خانه متحرک:

تصاویر بخش داخلی خانه متحرک:

 

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا