بسترن NAT؛ ام پی وی الکتریکی چینی با برد حرکتی ۴۲۰ کیلومتر (+عکس)

کابین طراحی ساده و در عین حال قابل قبولی دارد. بیشتر قسمت ها از مواد دارای بافت سخت تولید شده است.

موبنا؛ مازیار دانیالی NAT نام محصول از فاو بسترن یا بستیون است که در رده MPV الکتریکی این کمپانی قرار می گیرد. NAT با مدل ۲۰۲۱ در بازار چین ۲۲۶۰۰ تا ۲۳۵۳۰ دلار قیمت دارد.

خودرو از منظر ابعاد برابر با ۴۴۵۰ میلیمتر در طول، ۱۸۴۰ میلیمتر در عرض و ۱۶۸۰ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز برابر با ۲۸۵۰ میلیمتر است. وزن خالص نیز برابر با ۱۷۰۰ کیلوگرم محاسبه شده است.

پیشرانه

در این قسمت از یک موتور الکتریکی ۱۰۰ کیلوواتی در هماهنگی با باتری لیتیومی ۵۵ کیلووات ساعت استفاده شده است. برد حرکتی خودرو ۴۱۹ کیلومتر و بیشیه سرعت آن برابر با ۱۳۰ کیلومتر برساعت است.

در آزمایش ها، NAT طی ۱۰.۸ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت رسیده است.

در بخش جعبه دنده نیز نمونه تک سرعته در ارتباط با محور جلو فعال است.

سیستم ترمز در تمامی چرخ ها دیسکی و رینگ ها در حالت استاندارد آلومینیومی ۱۷ اینچی هستند.

کابین

کابین طراحی ساده و در عین حال قابل قبولی دارد. بیشتر قسمت ها از مواد دارای بافت سخت تولید شده است. از امکانات این بخش می توان به سیستم تهویه، استارت دکمه ای، نمایشگر دیجیتال اطلاعات کیلومتر، نمایشگر لمسی سیستم سرگرمی، یو اس بی، بلوتوث، شارژ بی سیم، استراحتگاه دست جلو و عقب، پاور ویندوز جلو و عقب، آینه ها با تنظیم الکتریکی و گرم کن و … اشاره کرد.

در بخش ایمنی نیز موارد شامل: کروز کنترل ثابت، رادار پارک عقب، دوربین عقب، ای بی اس، ایی بی دیی، دستیار ترمز، پایداری الکترونیکی، ترمز اضطراری، ترمز پارک اتوماتیک، دستیار حرکت در سربالایی، ایزوفیکس، ایربگ و … قابل اشاره هستند.

گفتنی است برخی از این امکانات فقط در حالت آپشن ارائه می شوند.

 

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا