شبکه اینترنت هرمزگان در سال آینده به صورت اساسی توسعه می‌یابد

مهندس مجید سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در حاشیه سفر استانی به هرمزگان، با حضور در برنامه گفتگوی خبری صداوسیمای مرکز خلیج فارس از برنامه‌های مخابرات برای توسعه اینترنت در مناطق روستایی کشور و کل منطقه هرمزگان به طور خاص خبر داد و گفت: شرکت مخابرات افق ۵ ساله‌ای برای برنامه‌های راهبردی خود ترسیم کرده و برنامه هایش را با توجه به روند‌های جهانی و نیازمندی‌های داخلی تنظیم کرده است.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، سلطانی ضمن اعلام مطلب فوق تصریح کرد: در مناطق کمتر برخوردار و روستایی استان هرمزگان همچون مناطق روستایی بشاگرد و حاجی آباد امسال ۸۰۰ کیلومتر فیبر نوری هدف گذاری شد که ۷۰ درصد آن تاکنون انجام شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران افزود: در سال‌های آینده نیز با اعتبارات حاصل از حق سهم پرداختی پروانه اپراتور‌ها به دولت، طرح‌های توسعه زیرساخت‌های اینترنتی مناطق روستایی ادامه می‌یابد و در هرمزگان نیز این برنامه‌ها همگام با دیگر استان‌ها انجام می‌شود.

مهندس سلطانی یادآور شد: استان هرمزگان با توجه به شرایط آب و هوایی خاص و نیازمندی بیشتر در حوزه توسعه زیرساخت‌های ارتباطی، نیازمند توجه بیشتری است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا