رویای جوانان باب‌خالدآباد محقق شد

اهالی روستای باب‌خالدآباد اشنویه در پیامی از همراه اول تشکر کردند.

موبنا – به گزارش موبنا، اهالی روستا، شورای اسلامی و دهیار روستای باب‌خالدآباد اشنویه استان آذربایجان غربی در پیامی بابت راه‌اندازی سایت و برقراری اینترنت این روستا از همراه اول تشکر کردند.
در این پیام جالب و احساسی، از تلاش و پیگیری همراه اول برای ایجاد دسترسی به اینترنت همراه پس از مدت‌ها انتظار با ادبیاتی زیبا قدردانی شده است.
راه‌اندازی تکنولوژی U900 و برقراری اینترنت این روستا که در قالب پروژه USO وزارت ارتباطات انجام شد باعث شادی اهالی آن روستا گردید. متن نامه به شرح زیر است:

 

با عرض سلام و ادب
از تلاش و پیگیری و حسن نیت شماها متشکریم. رویای جوانان باب­خالدآباد محقق شد.
جریان عشق در پیکره وجود آدمی باید در خدمت یک مفهوم والا باشد. این شریان یک جریان تفننی نیست؛ همان‌گونه که گردش خون در رگ­های بدن، یک امر تفریحی نیست!
روح بی­عشق همچون انسان بی­استخوانی­ست که تازگی و طراوت ندارد و قائم‌به‌ذات نیست.
بر خود وظیفه میدانیم که سپاسگزار و قدردان همه حضرات و اشخاص بزرگوار باشیم که بصورت مستقیم و غیرمستقیم نقش‌آفرینی کردند و آمال و آرزوهای دیرینه­ی این مردمان مخصوصاً جوانان را محقق ساختند، و امروز بعد از مدت­ها انتظار دسترسی به اینترنت در باب­خالدآباد امکان­پذیر شد. از مفسران و معبران حقیقی کوی کرامت انسانی‌اند، قاموس اندیشه آنان گرفتار زندان زمان نیست روح مددجویی‌شان مرزهای زبان و زمان و نسل و نژاد را در نوردیده­ست.
«ساختن» به قیمت «سوختن» نگاهی نافذ طلب دارد.
گام‌های مهرورزتان را که بشارتی برای بهروزی بشرست، ارج می‌نهیم.
نیک­ست از نیکان به نیکی یاد کردن، بی­تفاوتی، بی­عدالتی­ست چون گاهی بی­تفاوتی­ها نهادینه شده و هرگز معاینه نمی‌شوند …

اهالی روستا، اعضای شورای اسلامی و دهیار

هژار حیدری دهیار روستای باب­خالدآباد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا