خودروی مدل ۲۰۰۴ که از گرانترین کوروت ۲۰۲۰ هم گرانتر است! (+عکس)

در سال ۱۹۵۴ یک نمونه مفهومی از این خودرو ارائه شد که البته هیچگاه به خط تولید نزدیک نشد اما در سال ۲۰۰۴ مرکز AAT که ارتباط نزدیکی با جنرال موتورز دارد مدل های بروز شده ای از نوماد ۱۹۵۴ را ارائه کرد.

موبنا؛ مازیار دانیالی نوماد نام محصولی بود که در فاصله سال های ۱۹۵۵ تا ۱۹۶۱ و ۱۹۶۸ تا ۱۹۷۲ با برند شورولت تولید شد. این محصول در کلاس استیشن واگن ۲ و ۴ درب و همینطور ون ارائه شد.

در سال ۱۹۵۴ یک نمونه مفهومی از این خودرو ارائه شد که البته هیچگاه به خط تولید نزدیک نشد اما در سال ۲۰۰۴ مرکز AAT که ارتباط نزدیکی با جنرال موتورز دارد مدل های بروز شده ای از نوماد ۱۹۵۴ را ارائه کرد. برای این پروژه شورولت کوروت C6 انتخاب و تبدیل به واگن مفهومی نوماد شد. جالب تر آنکه یک نمونه از نوماد بروزشده اکنون در برنامه فروش قرار گرفته است.

نوماد مفهومی مدل ۱۹۵۴

نوماد مفهومی مدل 1954

براساس اطلاعات موجود؛ نوماد AAT که برای فروش معرفی شده، نسخه ای است که هم در رنگ بدنه و هم تزئینات داخل کابین قرمز رنگ است. این خودرو یکی از ۶ نوماد AAT و یکی از دو نمونه ای است که در بدنه و کابین قرمز رنگ است.

قیمت پایه این محصول ۱۲۹۹۹۵ دلار در نظر گرفته شده است و جالب آنکه ۱۶ هزار دلار از گرانترین شورولت کوروت ۲۰۲۰ هم گرانتر است!

در ادامه تصاویر این محصول خاص را مشاهده می کنید:

کوروت ۲۰۰۴ فیس لیفت به نوماد ۱۹۵۴

کوروت 2004 فیس لیفت به نوماد 1954

در فضای کابین می توان به امکاناتی مانند تهویه اتوماتیک، گرم کن صندلی ها، سیستم صوتی بوز، نمایشگر هدآپ و… اشاره کرد.

در بخش پیشرانه نیز از نمونه ۵.۷ لیتری ال اس۱ با ۸ سیلندر و خروحی ۳۵۰ اسب بخار استفاده شده که از طریق جعبه دنده ۶ سرعته دستی با محور عقب در ارتباط است. کیلومتر شمار عدد واقعی ۱۷۷۰۰ کیلومتر را نشان می دهد.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا